اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر ایلام:

منطقه در حال توسعه بانبرز ایلام نیز صاحب ورودی استاندارد شد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر ایلام گفت: با تلاش‌ها و رایزنی‌های انجام شده در نهایت منطقه در حال توسعه بانبرز در شهر ایلام نیز صاحب ورودی استاندارد شد.

منطقه در حال توسعه بانبرز ایلام نیز صاحب ورودی استاندارد شد

حجت شاکیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: منطقه بانبرز ایلام تنها دارای یک ورودی در خیابان 15 خرداد است.

وی ادامه داد:‌ این ورودی به خیابان مذکور جوابگوی نیازهای ترافیکی این منطقه از شهر ایلام نبوده و حجم خودروهای تردد کننده در این منطقه از گذشته مشکلاتی را به وجود آورده است.

این مسئول اضافه کرد: بر این اساس رفع قطعی این مشکل از سوی اعضای شورای اسلامی شهر ایلام در دستور کار قرار گرفته است.

شاکیان تصریح کرد: در این راستا برنامه‌های مختلفی برای تحقق احداث ورودی شهر ایلام طراحی شده و حتی یک‌بار نیز از استاندار ایلام دعوت شد که از این منطقه بازدید ویژه داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر ایلام گفت: در نهایت و با تلاش‌های انجام شده طی سال گذشته در نشست شورای اداری شهرستان ایلام و با پیشنهاد احداث ورودی جدید به منطقه بانبرز ایلام از سوی استاندار ایلام موافقت شد.

وی ادامه داد: در این نشست نیز مکان جدید برای احداث ورودی جدید با کمترین هزینه از سوی اینجانب رئیس شورای شهر ایلام پیشنهاد شد که مورد موافقت قرار گرفت.

این مسئول اضافه کرد: ساختمان سازمان جهاد کشاورزی ایلام در بلوار جنوبی امام خمینی (ره) دارای یک بلوار بدون استفاده در درون ساختمان بوده که می‌توان با تخریب دیوار حایل بین ساختمان و بلوار جنوبی امام مسیر جدیدی را برای ورود به منطقه بانبرز ایجاد کرد.

شاکیان تصریح کرد: تحقق این مهم ارزان‌ترین و ساده‌ترین روش برای ایجاد ورودی جدید به منطقه بانبرز همراه با بلوار است که اکنون در حال تحقق است. 

رئیس شورای اسلامی شهر ایلام گفت: از امروز صدای غرش لودرها در حال تخریب دیوارهای حائل بین ورودی جدید و بلوار داخالی جهاد کشاورزی است و این غرش‌ها بیانگر شروع فصل جدیدی از توسعه منطقه در حال رشد بانبرز است.

وی ادامه داد: محله بانبرز دارای 17 هزار نفر جمعیت بوده که این جمعیت 67 شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم آرمان‌های بلند امام راحل و انقلاب اسلامی کرده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: تمام تلاش مسئولان استان به ویژه اعضای شورای شهر ایلام رفع مشکلات شهر ایلام در مناطق توسعه یافته و یا در حال توسعه است.

شاکیان تصریح کرد: با تحقق این مهم اراضی مسکونی و ساختمان‌های این منطقه از شهر ایلام از ارزش اقتصادی واقعی و  افزایشی خاصی برخوردار شده که در گذشته نظیر نداشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر ایلام گفت: توجه و عنایت به مناطق و محلات در حال توسعه شهر ایلام از مهم‌ترین رویکردهای شورای اسلامی شهر ایلام است.

انتهای پیام/خ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول