اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان بوکان اعلام کرد

نوسازی و استانداردسازی اورژانس بوکان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: به منظور استاندارد سازی و به روز شدن بخش اورژانس بیمارستان بوکان طرح استانداردسازی و نوسازی اورژانس بوکان در حال اجرا است.

نوسازی و استانداردسازی اورژانس بوکان

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، سامرند مرزنگ عصر امروز در بازدید فرماندار این شهرستان از روند اجرای نوسازی و استانداردسازی اورژانس بوکان، اظهار داشت: این طرح هم اکنون از 30 درصد پیشرفت اجرایی برخوردار است و برای اجرای آن مبلغ 150 میلیون تومان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به توسعه فضای این اورژانس، تصریح کرد: در اجرای طرح نوسازی و تجهیز اورژانس بیمارستان بوکان ضمن توسعه فضای اورژانس از 400 به 600 متر مربع تعداد تخت های مراقبت های ویژه و تخت های تحت نظر افزایش می یابد.

این مسئول افزود: با اجرای این طرح اورژانس بوکان طبق استانداردهای روز دنیا درحوزه بهداشت و درمان احداث می شود و تا سه ماه آینده آماده خواهد شد.

مرزنگ همچنین از آماده بهره‌برداری شدن ساختمان خانه بهداشت روستای برده زرد با اعتبار 40 میلیون تومان خبر داد و گفت: این خانه بهداشت در زمینی به مساحت 300 متر مربع و 100 متر مربع زیربنا احداث شده و آماده ارائه خدمات به اهالی روستای برده زرد است.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول