اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر مهر در مهر/

امواج حلقه‌های دانشجویان مشتاق دیدار رهبری در دانشگاه راز‌ی

خبرگزاری فارس: دانشجویان و اساتید مشتاق دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با شور و هیجانی وصف ناشدنی دسته دسته وارد دانشگاه رازی کرمانشاه می‌شوند.

امواج حلقه‌های دانشجویان مشتاق دیدار رهبری در دانشگاه راز‌ی
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دانشجویان و استاید دانشگاه‌های استان کرمانشاه از ساعت 6 صبح امروز با اشتیاق خاصی در حال وارد شدن به دانشگاه رازی کرمانشاه هستند.
آنها برای دیدار با رهبرشان سر از پا نمی‌شناسند و با اینکه ساعت 7 صبح است و دیدار قرار است ساعت 10 برگزار شود اما برخی از آنها به عشق مولایشان آنقدر عجله دارند که حتی مجال گفت‌وگو را نیز به ما نمی‌دهند.
تعداد زیادی از دانشجویان از سه راه مسکن کرمانشاه که چند خیابان با دانشگاه رازی فاصله دارد در انتظار و از آنجایی که تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها پاسخگوی خیل مشتاقان رهبری نیست برخی با پای پیاده راه افتاده‌اند تا زودتر به دانشگاه برسند.
هیاهوی غیرقابل توصیفی در میان دانشجویان حکم‌فرماست و سخن آنها این است که تندتر باید حرکت کنیم تا زودتر به وصال یار برسیم.
محمد یکی از این دانشجویان به خبرنگار ما می‌گوید: همیشه وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی را در دیدار صمیمی با دانشجویان از قاب تلویزیون می‌دیدم آرزو داشتم من نیز یک روز بتوانم با رهبرم دیدار کنم و امروز آرزویم تحقق یافته است.
علی که دانشجوی شیمی دانشگاه رازی است نیز می‌گوید: همیشه دعا می‌کردم که روزی بتوانم رهبرم را از نزدیک ببینم و امروز که دعایم مستجاب شده است برای دیدار آقا سر از پا نمی‌شناسم
طاهری یکی از این دانشجویان می‌گوید: برای دیدن رهبر انقلاب لحظه‌شماری می‌کنم و می‌خواهم هر چه سریع‌تر به داخل دانشگاه بروم تا بتوانم نزدیک‌تر به جایگاه رهبری بنشینم و ایشان را از فاصله‌ای نزدیکتر ببینم.
والامنش از دانشجویان دانشگاه رازی هم شور و حال خود و سایر مشتاقان زیارت رهبری را غیر قابل وصف می‌داند و می‌گوید: امروز لحظه‌ای فراموش نشدنی در تاریخ زندگی من و همه دانشجویان کرمانشاهی است.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول