اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر مهر در مهر/

جوان‌ترین نخبه کرمانشاهی به عشق دیدار رهبری نخوابید‌

خبرگزاری فارس: جوانترین مخترع کرمانشاهی با ابراز احساسات خود برای دیدار با مقام معظم رهبری، گفت: به عشق رهبرم از دیشب ساعت یک بامداد که خبر دیدار ایشان را شنیدم تا صبح نخوابیدم.

جوان‌ترین نخبه کرمانشاهی به عشق دیدار رهبری نخوابید‌
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه مبینا موحدی، جوان‌ترین مخترع کرمانشاهی اظهار کرد: دیشب ساعت یک بامداد که خبر دیدار نخبگان با رهبر معظم انقلاب را شنیدم به عشق دیدار با ایشان تا صبح نخوابیدم.
وی در حالیکه خیلی خوشحال است که امروز با رهبر دیدار دارد با بستن یک پارچه نوشته که روی آن نوشته شده اگر خامنه‌ای لب تر کند جانم را فدایش می‌کنم چفیه بسیجی خود را با افتخار کامل دور گردنش بسته است.
جوان‌ترین مخترع کرمانشاهی 11 ساله، که در 9 سالگی اختراع خود را که چرخ با قابلیت تولید انرژی الکتریکی است به ثبت رسانده است، از اینکه برای نخستین بار با رهبر انقلاب اسلامی دیدار دارد بسیار خوشحال است و احساس شور و شعف می‌کند.
‌زهرا وفاجو، کارشناس ارشد شیمی عالی سنتز الکتروشیمیایی جتبات تائورین و بررسی آنتی اکسیدان و سمیت سلولی آنها با استفاده از روش تکنیک که در جشنواره بنیاد نخبگان تائید شده درباره دیدار با رهبر می‌گوید: خیلی خوشحال و خرسندم که با رهبر و سرورم دیدار خواهم داشت چرا که انسان فقط یکبار در طول زندگیش دیدار رهبر نصیبش می‌شود.
الهام خوش‌انجام نخبه دیگری که امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهد داشت درباره احساسش گفت: حس قشنگ و زیبایی دارم که برای نخستین بار با رهبر در استان کرمانشاه دیدار دارم که هیچ وقت نمی‌توانم این احساس را بر زبان جاری کنم و یا بر نوشته بیاورم.
وی در مسابقات کاریکاتور کشوری و بین‌المللی مقام نخست کشوری را کسب کرده و امروز هم به عشق دیدار رهبری ساعت‌ها برای دیدار لحظه‌شماری می‌کند.
بیتا امیدی، کارشناس ارشد عمران سازه دارنده چند‌ مقاله از نخبگان کرمانشاهی است که برای نخستین بار  می‌خواهد با رهبر دیدار داشته باشد و درباره احساسش این گونه بیان می‌کند: اصلا فکر نمی‌کردم که دیدار رهبر نصیبم شود و الان که این سعادت نصیبم شده خدا را شکر می‌کنم.
وی افزود: زمانی که رهبر با طلاب و روحانیون دیدار داشت و من حضور نداشتم خیلی آرزو می‌کردم که این سعادت نصیبم شود و خداوند دعایم را مستجاب کرد.
بیتا امیدی در زمینه مقالات چهار بار رتبه برتر کشوری را کسب کرده است و در زمینه جزوه و مقاله دارای استعدادهای درخشانی است.
انتهای پیام/ج20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول