اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر رهبری رحمت الهی بر دیار زاگرس نشینان/22

کرمانشاهیان‌‍ برای دیدار رهبری لحظه‌شماری می‌کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری کرمانشاه گفت: عاشقان ولایت سال‌هاست که برای رسیدن چنین اتفاقی و دیدار مقام معظم رهبری لحظه‌شماری کرده‌اند.

کرمانشاهیان‌‍ برای دیدار رهبری لحظه‌شماری می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیر رحیمی در آستانه سفر رهبری به استان کرمانشاه گفت: اکنون که این توفیق نصیبمان گشته تا پذیرای حضور امتداد ولایت انبیا و امامان، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (‌مد‌ظله العالی‌) در دیار عشق و حماسه باشیم خدای منان را برای این اتفاق فرخنده شاکر هستیم.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه، سرپرست شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه عاشقان ولایت سال‌هاست که برای رسیدن چنین اتفاقی لحظه‌شماری کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهری در کنار آحاد جامعه شهروندی آمادگی کامل دارد تا در تمامی حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی پذیرای ولی امر مسلمین باشد. 
وی خاطرنشان کرد: پس از اعلام خبر سفر پر خیر و برکت مقام رهبری، نشست‌های متعددی در این خصوص در شهرداری انجام شد تا در حد مطلوب و شایسته، شهر کرمانشاه برای این امر آمادگی کامل داشته باشد.
رحیمی تصریح کرد: از خدای متعال خواستاریم توفیقی نصیبمان شود تا دیار زاگرس میزبانی شایسته برای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باشد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول