اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر مهر در مهر/

اشتیاق دیدار با رهبری انقلاب لحظه به لحظه بیشتر می‌شود

خبرگزاری فارس: شور اشتیاق مردم کرمانشاه متأثر از ورود رهبر معظم انقلاب اسلامی لحظه به لحظه بیشتر و آثار و برکات این سفر پرخیر و برکت نمایان می‌شود.

اشتیاق دیدار با رهبری انقلاب لحظه به لحظه بیشتر می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هم‌اکنون که پاسی از شب گذشته مردم کرمانشاه با همان اشتیاق اوایل صبح متأثر از حضور رهبرشان به پخش شیرینی و شربت مشغولند.
در چهار‌راه 22بهمن، میدان معلم، شهرک آبادانی و مسکن، چهارراه شهید مطهری و بسیاری دیگر از خیابان‌ها و جای جای شهر بوی اسفند پیچیده و نور‌افشانی آسمان حاکی از عشق و علاقه وصف‌ناشدنی مردم از وجود رحمت و برکت در شهر است.
اتومبیل‌هایی که کنار ایستگاه‌های صلواتی متوقف می‌شوند و جمعیت زیادی که با شور و نشاط و تبریک به یکدیگر با توزیع پوسترهای رهبر انقلاب ابراز احساسات می‌کنند نشان از ورود مهمانی عزیز و معنوی به شهر کرمانشاه‌ دارد.
خودرو‌های شهر مزین به تصویر ولی‌امر مسلمین شده و جوانان با سربند‌ها و پرچم‌های ایران‌ از پنجره‌های اتومبیل بیرون آمده و همه انرژی و نشاط خود را صرف شعارهایی می‌کنند که وصف عشق و علاقه آنها به رهبر عظیم‌الشان انقلاب است.
در هر محفل و جمعیتی صحبت از استقبال بی‌نظیر امروز مردم از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است، استقبالی که برای بسیاری هنوز باور کردنی نیست حضوری که غیر قابل توصیف بود و در قالب کلمات و تصاویر دوربین‌ها نمی‌گنجید.
انتهای پیام/ک10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول