اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر مهر در مهر/

همه مقدمات برای دیدار صمیمی با رهبری فراهم است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه رازی گفت: دانشجویان دانشگاه رازی با تشکیل کمیته‌های مختلف استقبال و انتخاب تعدادی برای بیان نظرات خود، مشتاق دیدار صمیمی با رهبر معظم انقلاب هستند.

همه مقدمات برای دیدار صمیمی با رهبری فراهم است
محمدمهدی خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در‌باره دیدار دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های استان کرمانشاه با مقام معظم رهبری اظهار کرد‌: مراسم از ساعت 8 با تلاوت آیاتی از قرآن و بعد از آن اجرای گروه تواشیح شروع می‌شود.
وی تصریح کرد: در این دیدار دانشجویان سرود "مهمان مهر" را به طور دسته جمعی اجرا خواهند کرد و بعد بنده در محضر مقام معظم رهبری سخنرانی خواهم کرد‌.
رئیس دانشگاه رازی اضافه کرد: قبل از فر‌مایشات مقا‌م معظم رهبری 10 نفر از دانشجویان بر‌گزیده از تشکل‌های مختلف پژوهشی، فرهنگی، علمی و ورزشی از دانشگاه‌های رازی‌، علوم پزشکی، آزاد اسلامی‌، پیام ‌نور، جهاد دانشگاهی و صنعتی صحبت خواهند کرد.
وی با اشاره به آمادگی دانشجویان برای استقبال از مقام معظم رهبری اضافه کرد: دانشجویان از هفته پیش خود را برای استقبال از مقام معظم رهبری آماده کرده‌اند و به همین منظور کمیته‌های مختلفی برای استقبال از مقام معظم رهبری تشکیل شده است.
خدایی با بیان اینکه دانشجویان و اساتید می‌توانند با سرویس‌های که پیش‌بینی شده است به طرف دانشگاه رازی بیایند،‌ ادامه داد: دانشجویان و اساتید دانشگا‌های شهرستان نیز می‌توانند با مراجعه به دانشگاه خود راس ساعت 6 سوار اتو‌بوس شده و به کرمانشاه بیایند.
دانشجویان شهر کرمانشاه که در خوابگاه‌ها هستند نیز می‌توانند از اتو‌بوس‌هایی که در محل خوابگاه دانشجویان تدارک دیده شده است، استفاده کنند.
رئیس دانشگاه رازی خاطرنشان کرد: دانشجویان ساکن سطح شهر نیز می‌توانند با مراجعه به میدان آزادی پارکینگ دانشگاه رازی و اساتید این دانشگاه با مراجعه به دانشکده علوم اجتماعی برای آمدن به محل سخنرانی سوار اتوبوس‌ها شوند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول