اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهر در مهر/

دیدار نماینده مقام معظم رهبری با مردم صحنه

خبرگزاری فارس: نماینده مقام معظم رهبری امروز با مردم شهرستان صحنه از توابع استان کرمانشاه از نزدیک دیدار کرد.

دیدار نماینده مقام معظم رهبری با مردم صحنه
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه حجت‌الاسلام سید رضا تقوی به نمایندگی از مقام معظم رهبری عصر امروز پس از حضور در مزار شهدای گمنام این شهرستان به مسجد جامع امام خمینی(ره) صحنه رفته و به ایراد سخنرانی پرداخت.
وی اظهار داشت: استان کرمانشاه این روزها حال و هوای دیگری دارد و مردم با شور و شعف هر چه بیشتر از رهبر و مرجع خود استقبال کردند، استقبالی که در تاریخ منطقه بی‌نظیر است و با عشق و شوق اتفاق افتاد.
حجت‌الاسلام تقوی افزود: مردم وقتی چهره رهبری را می‌دیدند، عاشقانه به سمت اتومبیل حامل معظم‌له می‌آمدند و به تعبیر ایشان اشک را در چهره زنان و دختران و همه حضار می‌دیدند.
وی درباره پیوند رهبری و مردم گفت: این مردم و این استقبال نشانه عشق و وفاداری مردم به نظام و رهبرشان است.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بااشاره به نقش رهبری و اهمیت این نقش برای استحکام‌بخشی میان مردم و دولت، گفت: رهبری انقلاب همه ملت و اقوام ایرانی را دور هم گرد می‌آورد و حضور ایشان در همه جا مایه رحمت و برکت است.
پیش از سخنان حجت‌الاسلام تقوی، فرماندار صحنه در سخنانی ضمن خیرمقدم به نماینده مقام معظم رهبری و هیئت همراه گفت: صحنه یکی از شهرهای باستانی ایران اسلامی است که 295 شهید، 13 جاویدالاثر، 95 آزاده و صدها جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
دهنوی با اشاره به ظرفیت‌ها و منابع غنی شهرستان صحنه اظهار امیداواری کرد: در سایه سفر پرخیر و برکت رهبری معظم انقلاب به استان کرمانشاه زمینه رشد و توسعه بیشتر این استان بیش از پیش فراهم می‌شود.
فرماندار صحنه همچنین از اختصاص 60 میلیارد تومان اعتبار پس از سفر برای کارخانه خودروسازی واقع در شهرک غرب از قول استاندار کرمانشاه خبر داد.
نامه‌ها و درخواست‌های مردم صحنه در پایان این سفر به نماینده مقام معظم رهبری برای رسیدگی تقدیم می‌شود.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول