اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هدف از دیدار جانبازان قطع نخاعی؛

دیدار رهبری با جانبازان برای نمایش حقیقت ایثار بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه حاجی‌آباد گفت: دیدار رهبری با جانبازان برای نشان دادن حقیقت ایثار آنها به آیندگاه صورت گرفت.

دیدار رهبری با جانبازان برای نمایش حقیقت ایثار بود
به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد در شمال هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین روح‌الله مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به طرح نظارت نمایندگان بر خودشان اظهار داشت: تصویب این طرح مزایای خوبی دارد چرا که نمایندگان هم به نظارت نیاز دارند و باید گفت که هر جا که نظارت باشد سلامت نیز وجود دارد.
به گفته وی در صورت عدم وجود نظارت کافی است که راه‌های بروز فساد باز می‌شود و باید در تمام بخش‌های نظام نظارت قوی وجود داشته باشد.
امام جمعه حاجی‌‌آباد اضافه کرد: در اختلاس اخیر اگر نظارت قوی وجود داشت این تخلف پیش نمی‌آمد و حال نیز قوه قضائیه باید هر چه سریع‌تر عاملان آن را به اشد مجازات محاکمه کند تا درس عبرتی باشد برای دیگران.
مختاری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اینکه ترکیه به سیاست دورویی در منطقه و عرصه بین المللی روی آورده است از این موضوع انتقاد و اضافه کرد: ترکیه از یک طرف شعار مرگ بر اسرائیل سر می‌دهد و کشتی به غزه ارسال می‌کند و از طرفی دیگر به مخالفت با سوریه می‌پردازد که یکی از ارکان اصلی مبارزه با اسرائیل است.
وی خطاب به رئیس جمهور ترکیه گفت: آقای اردوغان بدان که مردم مسلمان ترکیه به تو رای داده‌اند و اگر بخواهی به اینگونه رفتارها ادامه دهی بدان که مردم کشور رای خود را از تو در آینده دریغ می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در حاجی‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک میلاد فاطمه معصومه (س) و روز دختر به شیوه و منش زندگی این بانوی اهل بیت اشاره و افزود: دختران ایران اسلامی باید از علم و تقوا و ولایی بودن معصومه (س) درس بگیرند.
مختاری همچنین با اشاره به دیدار و عیادت مقام رهبری از جانبازان قطع نخاع بیان داشت: این دیدار با هدف تجلیل از این عزیزان و خانواده‌های بزرگوارشان و همچنین نشان دادن نمونه‌های حقیقی ایثار و مجاهدت به نسل جدید صورت گرفت چرا که جانبازان دار و ندارشان را در طبق اخلاص گذاشتند تا مسیر تاریخ را عوض و اسلام را سر پا نگه دارند.
انتهای پیام؛/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول