اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر مهر در مهر/

لحظات به یاد ماندنی در دیدار نخبگان با رهبری انقلاب‌

خبرگزاری فارس: نخبگان استان کرمانشاه در دیداری صمیمی و دوستانه با رهبر معظم انقلاب لحظاتی تاریخی و به یاد ماندنی را به ثبت رساندند.

لحظات به یاد ماندنی در دیدار نخبگان با رهبری انقلاب‌
به گزارش خبر‌گزاری فارس از کرمانشاه، هر بار که نخبگان کشور با رهبری خویش دیدار می‌کنند روح تازه‌ای در حرکت فرهنگی و علمی دیده می‌شود.
جامعیت علمی ولی فقیه زمان، به گونه‌ای است که همه اقشار مختلف طلاب‌، دانشجویان، اساتید و نخبگان با قوت قلب و اطمینان سخن از تلاش‌ها و دستاورد‌های خود به میان می‌آورند و یقین دارند که مستمع این سخنان، رهبری است که عمر با برکت خود را در راه مجاهدت علمی صرف کرده و بهترین تاثیر را از حرف دل آنها دارد.
دیروز این نخبگان با شور و شوقی وصف‌ناشدنی در حسینیه ثار‌الله کرمانشاه حاضر شدند و مخترع جوان 11 ساله‌ای که نخستین اختراع خود را در 9 سالگی به ثبت رسانده بود از انتظار خود برای دیدن رهبر سخن به میان آورد.
او گفت: شب تا صبح نخوابیده و برای رسیدن لحظه دیدار لحظه‌شماری کرده است‌.
این انتظار‌، تنها جوان‌ترین مخترع استان کرمانشاه را بی‌قرار دیدن آقا نکرده بود، مریم هاشمی ورزشکار بر‌گزیده که مدال قهرمانی خود را به رهبرش تقدیم کرد از دیگر عاشقان ولایت بود که در میان سایر نخبگان فرصتی یافت تا عشق و علاقه خود را به ولی فقیه ابراز کند‌.
نخبگان استان کرمانشاه با ادای نماز ظهر و عصر پشت ولی امر مسلین خاطره‌ای به یاد ماندنی از دیدار خود ثبت کردند‌.
یکی از این نخبگان می‌گفت: این نماز برای من‌، نماز حرم حضرت علی را تداعی کرد.
نمازی که آرزوی عده زیادی از مردم کرمانشاه بود که به محض اطلاع از حضور رهبر فرزانه انقلاب در حسینیه ثارالله خود را به پشت درب‌های حسینیه رسانده بودند و تشنه یک لحظه دیدار سیمای یار بودند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول