اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اهواز

نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نخستین نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی به همت دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان در اهواز گشایش یافت.

نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در این نمایشگاه که در قالب 40 غرفه و شش بخش اصلی پیش از ظهر امروز افتتاح شد، مراکز زیر پوشش دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان به معرفی توانمندی‌های خود پرداخته‌‌اند علاوه بر این، برگزاری کنفرانس‌ها، میزگردهای تخصصی و کارگاه‌های آموزشی با موضوعات اشتغال و کارآفرینی از دیگر بخش‌های قابل توجه این نمایشگاه است.

زمینه سازی موثر برای توسعه اشتغالزایی و کارآفرینی با تأکید بر حرکت‌های جهادی، پیوند وثیق بین صنعت و دانشگاه با توجه به مقتضیات استان، آشکارسازی نیازهای واقعی دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه برای کسب شغل مورد نظر، شناسایی فرصت‌های شغلی کشور در مقیاس استان و تشویق صاحبان صنایع و مشاغل به بهره‌گیری از منابع انسانی عظیم پرورش یافته در دانشگاه از جمله اهداف این نمایشگاه به شمار می‌رود.

در نخستین نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون وامور اجتماعی، مراکز فنی و حرفه‌ای، استانداری خوزستان، موسسات مالی، بانک‌ها و شرکت‌های بیمه استان خوزستان، مراکز آموزشی علمی کاربردی امور مالیاتی، جهاد دانشگاهی، جهاد کشاورزی، خبر، آب وبرق خوزستان، بهزیستی، سازمان زندان‌ها، جامعه اسلامی کارگران استان، فنی و حرفه‌ای امام علی (ع)، هلال احمر، خانه کارگر، حج و زیارت و باشگاه استقلال خوزستان شرکت کرده‌اند.

نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی از امروز تا 17 اسفندماه در محوطه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه شهید چمران صبح و بعداز ظهر آماده بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول