اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 14 اسفند برپا می‌شود

نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی در اهواز

خبرگزاری فارس: نخستین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی به همت دانشگاه علمی کاربردی استان خوزستان در شهر اهواز برپا می‌شود.

نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی در اهواز

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: این نمایشگاه از تاریخ 14تا17 اسفند ماه در محل معاونت امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز برپا می‌شود.

بابک محمدیان افزود: دراین نمایشگاه که در قالب 40 غرفه و شش بخش اصلی برپا می‌شود مراکز زیر پوشش دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان به معرفی توانمندی‌های خود می‌پردازند.

وی ادامه داد: برگزاری کنفرانس‌ها، میزگردهای تخصصی و کارگاه‌های آموزشی با موضوعات اشتغال و کارآفرینی از دیگر بخش‌های قابل توجه این نمایشگاه است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان مهم‌ترین اهداف برپایی این نمایشگاه را، زمینه‌سازی موثر برای توسعه اشتغال‌زایی و کارآفرینی با تاکید بر حرکت‌های جهادی، پیوند منسجم بین صنعت و دانشگاه با توجه به مقتضیات استان، آشکارسازی نیازهای واقعی دانش‌آموختگان و دانشجویان دانشگاه برای کسب شغل مورد نظر، شناسایی فرصت‌های شغلی کشور در مقیاس استان و تشویق صاحبان صنایع و مشاغل به بهره‌گیری از منابع انسانی عظیم پرورش یافته در دانشگاه جامع مطرح کرد.

محمدیان یکی از بخش‌های مهم این نمایشگاه را بخش کلینیک اشتغال و کارآفرینی دانست و گفت: اگر به موضوع به عنوان یک معضل یا بیماری نگاه شود، مشکلات موجود بر مسیر آن و راهکار‌های لازم برای حل آن‌ها در این کلینیک مورد بررسی و تحلیل تخصصی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه ادارات مختلف مانند اداره کل تعاون و امور اجتماعی، مراکز فنی و حرفه‌ای، استانداری، موسسات مالی، بانک‌ها و شرکت‌های بیمه استان خوزستان در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند، افزود: در صورتی که بازخورد این نمایشگاه مفید و کارساز باشد، هرساله برپا می‌شود.

محمدیان برپایی این نمایشگاه‌ها را گام مهمی در آشنایی با نیازهای دانشجویان در بحث شغل مورد نظر و شناخت بیشتر ظرفیت‌های شغلی کشور در خوزستان خواند و اظهار امیدواری کرد که برپایی این نمایشگاه‌ها در رفع معضل بیکاری موثر و مفید واقع شود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول