اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون منابع طبیعی خراسان‌جنوبی خبر داد

واگذاری 16 سند طرح مرتع‌داری در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان‌جنوبی از واگذاری 16 سند طرح مرتع‌داری در سال 90 در این استان خبر داد.

واگذاری 16 سند طرح مرتع‌داری در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری خراسان‌جنوبی، غلامرضا فقیه‌نیا از واگذاری 16 سند طرح مرتع داری در سال 1390 خبر داد و اظهار داشت: این 16 سند وسعتی به مساحت 116 هزار هکتار را شامل می‌شود که 437 خانوار از آن بهره‌برداری می‌کنند.

وی افزود: این طرح‌ها بر اساس درخواست‌های مردم و در همه شهرستان‌های استان تهیه و واگذار و پروژه‌های حفاظت، اصلاح و احیای مراتع هم در این طرح‌ها پیش‌بینی شده است.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان‌جنوبی ادامه داد: تاکنون 53 سند در زمینه طرح مرتع‌داری به وسعت 492 هزار هکتار بین منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان و بهره‌برداران به امضا رسیده است.

فقیه‌نیا جلوگیری از تغییر کاربری، تخریب مراتع ورود دامداران غیر مجاز، مطلع کردن نیروهای حفاظتی هنگام تخریب و تجاوز را از وظایف مجریان طرح عنوان کرد.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول