اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار گچساران صورت گرفت

آغاز بکار ستاد بزرگداشت مقام معلم در گچساران

خبرگزاری فارس: ستاد بزرگداشت مقام معلم گچساران با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان و به منظور برنامه‌ریزی اجرای برنامه‌های هفته معلم در گچساران آغاز بکار کرد.

آغاز بکار ستاد بزرگداشت مقام معلم در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران مدیر آموزش و پرورش گچساران صبح امروز در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم گچساران اظهار کرد: شناخت جایگاه و مقام معلم در جامعه و تبیین نقش بی‌بدیل او در سازندگی برای همه اقشار جامعه ضرورت دارد.

یدالله مرادی با تأکید بر فراهم آوردن زمینه و بستر لازم برای فعالیت همه مردم برای اجرای برنامه‌های متناسب با شأن والای معلم ابراز داشت: ارائه راهکارهای لازم برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در اجرای مطلوب این برنامه‌ها مؤثر است.

* امکانات محدود آموزش و پرورش برای تجلیل از معلمان

مدیر آموزش و پرورش گچساران و دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم این شهرستان گفت: تجلیل شایسته از مقام معلم و احترام و ارزش قائل‌شدن به این قشر توسط دیگر ادارات و دستگاه‌ها از اهداف تشکیل ستاد بزرگداشت مقام معلم در گچساران است.

مرادی یادآور شد: تبیین تأثیر شگرف و حساس نقش معلمان در آینده نظام و توسعه همه‌‌جانبه میهن اسلامی از اولویت‌های مهم برنامه هفته معلم است.

وی با تشریح برنامه‌های هفته معلم در گچساران از مسئولان و رؤسای ادارات و نهادهای این شهرستان خواست تا ضمن حضور فعال در برنامه‌های این هفته، اجرای بخشی از این برنامه‌ها را تقبل کنند.

مرادی یادآور شد: امکانات آموزش و پرورش گچساران محدود بوده و برای برگزاری مراسمی شایسته و مطلوب به منظور تجلیل از معلمان و فرهنگیان گچساران همکاری دیگر ادارات، نهادها و دستگاه‌ها ضرورت دارد.

* اجرای ده‌ها برنامه متنوع برای فرهنگیان گچساران در هفته معلم

مدیر آموزش و پرورش گچساران از نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گچساران خبر داد و تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و ارج نهادن به مقام معلمان در اولین روز از هفته معلم زنگ سپاس از معلمان در کلیه مدارس این شهرستان به صدا در می‌آید.

مرادی ابراز داشت: فرهنگیان بازنشسته و خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی نیز در اولین روز از هفته معلم به طور ویژه تجلیل می‌شوند.

وی برگزاری مراسم تجلیل از معلمان مقاطع مختلف تحصیلی، معاونت‌ها، مسئولان امور دفتری و امور خدماتی به طور جداگانه، برگزاری مراسم ویژه غبارروبی گلزار مطهر شهدا با تلاوت آیات قرآن توسط دانش‌آموزان قاری را از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته معلم در گچساران برشمرد.

این مقام فرهنگی و علمی گچساران برگزاری نمایشگاه‌ دست‌ساخته‌ها و ارائه آثار و توانمندی‌های معلمان در حوزه‌های مختلف از جمله پژوهشی، تحقیقاتی، چاپ کتاب و هنرهای دیگر و تجلیل از معلمان حافظ قرآن و توانمند در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی، ورزشی و هنری را از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته معلم در گچساران بیان کرد.

مرادی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش گچساران در راستای اجرای هر چه بهتر برنامه‌های هفته معلم و تکریم و تجلیل شایسته از فرهنگیان این شهرستان پذیرای نظرات و پیشنهادات سازنده و مؤثر است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول