اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ارتقای سطح علمی دانشگاه‌های اردبیل

همکاری‌های فرهنگی دانشگاه‌ها ارتقا می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: با هدف ارتقای تعامل دانشگاه‌ها، همکاری‌‌های فرهنگی و علمی دانشگاه‌های استان اردبیل ارتقا می‌‌یابد.

همکاری‌های فرهنگی دانشگاه‌ها ارتقا می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود گنجی صبح امروز در نشست مشترک رؤسای دانشگاه‌های محقق اردبیلی، پیام نور و آزاد اسلامی اردبیل اظهار داشت: با هدف ارتقای سطح علمی دانشگاه‌های اردبیل در نظر داریم از این پس هم‌فکری با دانشگاه محقق آزاد و پیام نور  را ارتقا داده و از نظرات اساتید و هیئت علمی این سه دانشگاه را بررسی و کاربردی کنیم.

وی گفت: ارتقای تعاملات و همکاری‌های فرهنگی و آموزشی دانشگاه‌های استان اردبیل می‌تواند ما را در رسیدن به نقطه ایده‌آل علمی در اردبیل یاری کند.

این مسئول با بیان اینکه راهکارهای تقویت تولید ملی در دانشگاه محقق اردبیلی بررسی می‌شود افزود: گرامیداشت برنامه‌های هفته آموزش در مراکز علمی استان را عملیاتی می‌کنیم و بر این اساس برنامه‌های تعاملی دانشگاه‌ها را پیگیری خواهیم کرد.

گنجی در بخش دیگری از سخنان خود با تبیین نحوه اجرای برنامه‌های مشترک و ویژه هر دانشگاه، برگزاری کارگاه‌های مختلف توسط اساتید مجرب و آگاه به موضوعات علمی و فرهنگی روز دنیا را از موارد ضروری در این زمینه عنوان کرد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: با برگزاری کارگاه‌ها و برنامه‌های مشترک بین دانشگاه‌های استان و نیز ارتقای رتبه اعضای هیئت علمی علاوه بر بهره‌مندی از برنامه‌های آموزشی و اجرایی محوله، حضور فعال در همایش و سمینارهای فرهنگی از جمله ملاک و معیارهای ارزیابی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرشید سلیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل نیز در این جلسه در زمینه موضوعات کارگاه‌ها و در نظر گرفتن زمینه‌های خاص هر یک از دانشگاه‌های استان و د خوش طینت رئیس دانشگاه پیام نور هم در زمینه اهمیت آموزش در دانشگاه و تعیین ملاک‌های ارزیابی مشخص برای ارتقای رتبه علمی اساتید سخن گفتند.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول