اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه لرستان:

13 رشته دکترا در دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان تدریس می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه لرستان گفت: در حال حاضر 13 رشته دکترا در دانشکده علوم پایه این دانشگاه تدریس می‌شود و دانشجویان در این مقاطع مشغول تحصیل هستند.

13 رشته دکترا در دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان تدریس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، حسن زمانیان در آیین معارفه سرپرست دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان گفت: با توجه به اینکه این دانشکده جایگاه خاصی دارد، به عنوان یکی از دانشکده‌های مهم در دانشگاه لرستان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دانشکده علوم پایه بدنه اصلی دانشگاه لرستان است، اظهار داشت: همه مسئولیت‌های ما به صورت امانت در اختیار ما قرار دارد، اما باید تلاش شود، در زمان خدمت به خوبی از فرصت‌ها استفاده شود.

رئیس دانشگاه لرستان از تلاش فرهادی رئیس سابق این دانشکده تقدیر کرد و گفت: رئیس جدید دانشکده نیز یکی از فعال‌ترین اعضای هیئت علمی دانشگاه و از بار علمی بالایی برخوردار هستند.

زمانیان افزود: به طور قطع این‌گونه افراد هم افتخاری برای دانشگاه لرستان و اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشکده علوم پایه هستند و هم می‌توانند زمینه پیشرفت این دانشکده را فراهم سازند.

سرپرست جدید دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان ضمن تقدیر و تشکر از زمانیان و اعضای هیئت رئیسه به واسطه حسن اعتمادشان نسبت به وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری همکاران و دوستان در دانشگاه بتوانیم اقداماتی اساسی را در زمینه سر و سامان دادن به دانشکده پس از جابه‌جایی داشته باشیم.

محسن عادلی افزود: اگر دانشکده علوم پیشرفت دارد مرهون زحمات دوستان در طی سال‌های متمادی است و این دانشکده کارهای زیادی می‌طلبد به خصوص با وجود نقل و انتقال کارها دو برابر شده و بی‌شک با زحمات دکتر زمانیان این کار بهتر و راحت‌تر میسر است.

وی اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های دانشکده علوم پایه این است، که از عوامل مؤثر بر پیشرفت و توسعه دانشگاه است و توسعه دانشکده علوم پایه با توسعه دانشگاه همراه است و تمام تلاش من این خواهد بود تا در نخستین فرصت مساله جابجایی به طور کامل حل شود و این همکاری دوستان را می‌طلبد.

در پایان این نشست محسن عادلی به عنوان رئیس جدید دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان معرفی شد.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول