اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری:

رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه ساری به 25 رشته رسید

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری گفت: امروز 2 هزار و 300 دانشجوی کارشناسی ارشد در این واحد مشغول تحصیل هستند و تعداد رشته‌های کارشناسی ارشد نیز به 25 رشته تحصیلی رسیده است.

رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه ساری به 25 رشته رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، کیومرث نیازآذری ظهر امروز در نشست دانشجویان بسیجی مخترع و مبتکر دانشگاه آزاد اسلامی ساری با اشاره به تحولات گسترده در دانشگاه آزاد ساری گفت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی ساری با راه‌اندازی کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مجهز به یک مرکز پویا و علمی برای فعالیت دانشجویان مبتکر و خلاق تبدیل شده است.

وی ادامه داد: به طوری که فضای کارگاهی و آزمایشگاهی این واحد از 200 متر در چهار سال گذشته به 10 هزار متر مربع رسیده و در کنار توسعه فضا، امکانات استاندارد و جدید نیز خریداری و در اختیار دانشجویان قرار گرفته است.

نیازآذری گفت: امروز 2 هزار و 300 دانشجوی کارشناسی ارشد در این واحد مشغول تحصیل هستند و تعداد رشته‌های کارشناسی ارشد نیز به 25 رشته تحصیلی رسیده و در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی ساری در سه رشته دکترای مدیریت آموزشی، روانشناسی عمومی و دکترای حرفه‌ای پزشکی دانشجو دارد.

نیازآذری تاکید کرد: تمام تلاش و امکانات را به کارگرفته‌ایم تا تعداد رشته‌های کارشناسی ارشد به 40 رشته و تعداد رشته‌های دکترا به هشت رشته برسد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری از عدم تحرک و پویایی علمی جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه انتقاد کرد و گفت: با وجود این همه امکانات و تجهیزات و کتابخانه مجهز دانشجویان ما فلسفه اصلی دانشجویی را که تحرک و پویایی علمی و تحقیق و پژوهش است فراموش کرده‌اند در حالی که ما معتقدیم آینده جامعه ما و توسعه فردای ما در گرو تلاش بیشتر و همت مضاعف جوانان و آینده‌سازان جامعه اسلامی یعنی دانشجویان امروز است.

وی توکل به خدای متعال، توسل به ائمه اطهار (ع)، تدبیر و تفکر و بهره‌گیری از عقل، تحمل و صبر را چهار عامل موفقیت دانشجویان و جوانان بسیجی خواند و ابراز امیدواری کرد شما دانشجویان بسیجی نخبه و مبتکر زینت و افتخار دانشگاه هستید و انتظار ما این است جمع خود را گسترش دهید، فضای فعالیت و ابتکار و خلاقیت را برای دیگران هم فراهم کنید و برای اعتلای علمی و پژوهشی این دانشگاه عزم خود را جزم کنید.

نیازآذری در پایان با اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی ساری برای هرگونه همکاری با دانشجویان مخترع و مبتکر با اشاره به نامگذاری سال 91 به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی متذکر شد: خودکفایی صنعت در گرو بهره‌گیری از دستاوردهای علمی و پژوهشی است و امیدوارم با تلاش شما دانشجویان خوش‌فکر زمینه‌های ارتباط بیشتر صنعت با دانشگاه نیز فراهم شود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول