اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌شمالی:

مدیران رویکرد بسیجی خود را حفظ کنند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی گفت: مدیران رویکرد بسیجی خود را حفظ کنند.

مدیران رویکرد بسیجی خود را حفظ کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌شمالی، ابوطالب شفقت در دیدار با اعضای تعاون بسیج استان اظهار داشت: بنیاد تعاون بسیج ظرفیت خوبی در زمینه‌های علمی، پژوهشی و اقتصادی برای استان دارد که نیاز به هماهنگی به منظور بهره‌مندشدن از این ظرفیت را دارد.

وی افزود: زمینه ایجاد مجتمع‌های کشت و صنعت در استان با توجه به بکر بودن استان فراهم است که تعاونی‌ها می‌توانند نقش اساسی در این زمینه داشته باشند.

نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی اظهار داشت: در صورت تقویت تعاونی‌ها دست دلال‌ها از بازار کوتاه و باعث رونق تولید در استان خواهد شد.

وی تصریح کرد: تعاونی‌ها نباید نگاه منفعت‌طلبی داشته باشند بلکه باید با نگاه اقتصاد اسلامی و خدمت به مردم فعالیت کنند.

استاندار خراسان‌شمالی گفت: راه‌اندازی مجتمع‌های علمی، تربیتی و پژوهشی در سطح استان توسط بنیاد تعاون بسیج مورد حمایت مدیریت ارشد استان است.

وی اضافه کرد: در استان ظرفیت تولید 220 هزار تن شیر وجود دارد در حالی که ظرفیت جمع‌آوری آن 50 هزار تن است که با توجه به توانمندی بنیاد تعاون بسیج باید وارد این عرصه شوید.

شفقت اظهار داشت: در سال 91 دو نمایشگاه با عنوان فن بازار در شهرک صنعتی و نمایشگاه پژوهشی در دانشگاه بجنورد راه‌اندازی می‌شود.

مسئول نمایندگی بنیاد تعاون بسیج، استان نیز در این جلسه گفت: بنیاد تعاون بسیج کشور با 9 شرکت خدماتی، رفاهی و علمی در زمینه‌های مختلف در سراسر کشور به جامعه ایثارگر خدمات‌رسانی می‌کند.

استاندار خراسان‌شمالی همچنین در نشستی دیگر و در جمع مردم شیروان، پیام نوروزی رهبر انقلاب را مورد توجه قرار داد و گفت: مردم و مسئولان برای اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب مسئولیت دارند.

وی اظهار داشت: برای پیشرفت اقتصادی باید به تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی تکیه کنیم و برنامه داشته باشیم. 

شفقت در ادامه، امور عمرانی در دست اقدام در شهرستان شیروان را مورد توجه قرار داد و به تقویت شهرک‌های صنعتی، توسعه کشاورزی و چرخه اقتصاد کشاورزی، تقویت و توسعه دامداری و پذیرش مسئولیت در تأمین بخشی از نیاز کشور به گوشت، توسعه صنایع دستی و توجه به کارگاه‌های بزرگ و کوچک تولیدی به عنوان برنامه‌های دولت در سال جاری اشاره کرد.

وی از برگزاری جشنواره ملی گوسفند کردی در استان، برگزاری چندمین نمایشگاه کشوری و بین‌المللی و همایش‌هایی در خصوص اقتصاد و کشاورزی نیز در سال جاری خبر داد.  

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول