اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان خبر داد

فعالیت 27 خانه ورزش روستایی در درمیان

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: در حال حاضر 27 خانه ورزش روستایی در درمیان فعالیت می‌کنند.

فعالیت 27 خانه ورزش روستایی در درمیان

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، رجبعلی براتی ظهر امروز در نشست شورای ورزش درمیان با اشاره به فعالیت 24 هیئت ورزشی در شهرستان درمیان اظهار داشت: 300 ورزشکار درمیانی به صورت حرفه‌ای در 24 رشته ورزشی فعالیت می‌کنند.

وی از راهیابی تیم کبدی دختران شهرستان به مسابقات کشوری که در اراک برگزار می‌شود خبر داد و تصریح کرد: همچنین تیم دو و میدانی روستایی و عشایری درمیان به نمایندگی از خراسان‌جنوبی هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در قزوین در مسابقات کشوری این رشته شرکت می‌کنند.

فرماندار درمیان با بیان اینکه در سال گذشته مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون تومان برای استخر شنا و سالن ورزشی بانوان هزینه شده است، افزود: استخر شنای شهر اسدیه تا پایان سال جاری به پایان می‌رسد.

براتی سرانه ورزشی شهرستان را برای هر شهروند درمیانی 35 صدم متر مربع دانست و ابراز داشت: تنوع جمعیتی و بافت فرهنگی فرصت مناسبی برای افزایش تولید ملی است.

وی با بیان اینکه درمیان نمایشگاه توانمند وحدت اسلامی در خراسان‌جنوبی و حتی کشور است، عنوان کرد: ورزش علاوه بر نشاط اجتماعی و سلامت جسمی تحکیم بخش وحدت و همدلی است.

مدیر کل دفتر روستایی و عشایری خراسان‌جنوبی نیز از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی روستائیان و عشایر شرق کشور در درمیان خبر داد و یادآور شد: قریب 400 ورزشکار زن و مرد از استان‌های خراسان‌جنوبی، مازندران، سیستان و بلوچستان و هرمزگان در پنج رشته رقابت می‌کنند.

سید محمد کاظم علوی با بیان اینکه ورزش تنها سرگرمی نیست، افزود: ورزش راهکاری اساسی و فرهنگی است که زمینه سلامت جامعه را فراهم می‌کند.

وی پیوند مسجد و ورزش را زمینه‌ساز سلامت جسم و جان جوانان دانست و اضافه کرد: هدف از برگزاری این جشنواره توجه به نقاط مرزی و عشایری کشور است.

مدیر کل دفتر امور روستایی و عشایری استانداری خراسان‌جنوبی از مدیریت بانک کشاورزی به عنوان اسپانسر این مسابقات یاد کرد و افزود: در کنار برگزاری مسابقات نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی برپا می‌شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول