اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت ورزشی نابینایان آذربایجان‌غربی:

توجه بیشتری به ورزش شهرستان‌ها شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ورزشی نابینایان آذربایجان‌غربی گفت: باید به ورزش شهرستان‌ها بیش از بیش توجه شود.

توجه بیشتری به ورزش شهرستان‌ها شود

فرناز پیدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که در سال جاری بیش از بیش مورد توجه مسئولان این هیئت قرار خواهد گرفت، ورزش روشندلان در سایر شهرستان‌های استان است چرا که افراد مستعد و علاقه‌مند زیادی به طور قطع در مناطق مختلف وجود دارند که باید این استعدادها و ظرفیت‌ها برای پرورش دادن شناسایی شوند.

وی تصریح کرد: هیئت ورزشی روشندلان استان در دو رشته ورزشی شنا و گلبال در شهرستان ارومیه و نقده فعالیت می‌کند؛ همچنین چند ورزشکار نیز در ماکو مشغول تمرین هستند که امیدواریم در صورت افزایش حمایت‌ها و فراهم شدن شرایط در سایر مناطق استان نیز افراد علاقه‌مند امکان ورزش کردن را پیدا کنند که لازمه این امر حمایت نیکوکاران از هیئت است.

این مسئول خاطرنشان کرد: مسائل مالی یکی از مهم‌ترین مشکلات این هیئت ورزشی قلمداد می‌شود به طوری که وجود مشکل کمبود بودجه مانع اجرایی کردن بسیاری از برنامه‌ها و برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف برای روشندلان می‌شود که باید در راستای برطرف کردن این مشکل نیز چاره‌اندیشی شود.

وی به عدم وجود گرایش بین خانواده‌های روشندلان به امر ورزش اشاره کرد و گفت: گلبال به عنوان یک رشته ورزشی ویژه نابینایان در این شهرستان راه‌اندازی شده است ولی شناخت کافی نسبت به این نوع ورزش در جامعه و بین خانواده‌های روشندلان وجود ندارد.

نایب رئیس هیئت ورزشی نابینایان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه رسانه‌های جمعی باید در راستای معرفی فعالیت‌های این هیئت گام بردارند، اظهار داشت: در جامعه کنونی ما خانواده‌های روشندلان و سایر افراد نیز در زمینه فعالیت این هیئت، اهداف و برنامه‌های آن اطلاع چندانی ندارند که می‌طلبد رسانه‌های جمعی با معرفی هیئت برای جذب مردم به مسئولان یاری برسانند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول