اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیسیون امور بانوان فردوس خبر داد

راه‌اندازی سایت خبری بانوان در فردوس

خبرگزاری فارس: مسئول کمیسیون امور بانوان شهرستان فردوس از راه‌اندازی سایت خبری ویژه بانوان این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی سایت خبری بانوان در فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، ثریاپری دولت‌آبادی ظهر امروز در جمع اعضای کمیته امور بانوان و خانواده شهرستان فردوس اظهار داشت: با هدف معرفی فعالیت‌های بانوان شهرستان سایت خبری راه‌اندازی و اخبار و اطلاعات مربوط به بانوان در این سایت منعکس می‌شود.

وی از بانوان شاغل در ادارات شهرستان خواست تا همکاری لازم برای راه‌اندازی این سایت را داشته باشند و اطلاعات و اخبار حوزه کاری خود را به موقع انعکاس دهند.

مسئول کمیسیون امور بانوان فردوس از اجرای طرح تحرک در سال جاری خبر داد و گفت: این طرح با هدف شناسایی و استعدادیابی بانوان در زمینه‌های مختلف اجرا می‌شود.

دولت‌آبادی برگزاری طرح گل یاس با محوریت حجاب و عفاف، طرح ملی توانا با آموزش کمک‌های امداد، طرح رحمت با محوریت تحکیم و تقویت بنیان خانواده، طرح مطهره و طرح حکم را از دیگر طرح‌های اجرایی در سال جاری عنوان کرد.

وی با اشاره به آسیب‌شناسی فعالیت‌ مهدهای کودک سطح شهرستان افزود: با هدف ارتقای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در مهدهای کودک، فعالیت‌ مهدها آسیب شناسی و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مسئول کمیسیون امور بانوان فردوس تصریح کرد: مناسب‌سازی فضای رشد کودکان در خانواده‌های آسیب دیده بسیار مورد توجه و در این رابطه نهادهای حمایتی باید حضوری فعال داشته باشند.

دولت‌آبادی برگزاری کارگاه‌های مصونیت‌سازی و توانمندسازی کودکان، اجرای طرح توانمندسازی دختران روستایی، استعدادیابی و شناسایی دختران نخبه و توانمندسازی آنان، برگزاری کارگاه‌های کارآفرینی ویژه بانوان و کارگاه فاطمه‌شناسی را از جمله برنامه‌های اجرایی در سال جاری برشمرد.

در این جلسه مقرر شد تا ادارات سطح شهرستان همکاری لازم در رابطه با اجرای طرح تحرک را با کمیسیون امور بانوان شهرستان داشته باشند و دوره آموزش کمک‌های اولیه نیز برای اعضای کمیته امور بانوان و خانواده از سوی جمعیت هلال‌احمر برگزار شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول