اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمانی اراک در مسابقات سپک‌تاکرای بانوان کشور

خبرگزاری فارس: نایب رئیس انجمن سپک‌تاکرای استان مرکزی از قهرمانی تیم بانوان شهرداری اراک در مسابقات لیگ برتر سپک‌تاکرای کشور خبر داد.

قهرمانی اراک در مسابقات سپک‌تاکرای بانوان کشور

رویا جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: تیم سپک‌تاکرای بانوان شهرداری اراک موفق شد در مسابقات لیگ برتر کشور در رشته هوپ تاکرا مقام قهرمانی را از آن خود کند.

وی تصریح کرد: همچنین ورزشکاران شایسته اراک موفق شدند در رشته رگو این دوره از رقابت‌ها نیز رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص دهند.

نایب رئیس انجمن سپک‌تاکرای استان مرکزی با بیان اینکه دور برگشت مسابقات لیگ برتر سپک تاکرای بانوان روز گذشته در شهر زنجان به کار خود پایان داد بیان کرد: تیم شهرداری اراک همچنین موفق به کسب عنوان قهرمانی در دور رفت این مسابقات در سال گذشته شده بود.

جعفری کسب این موفقیت با توجه به نوپا بودن تیم اراک را نشان‌دهنده ظرفیت بالای ورزشکاران استان در این رشته دانست و اظهار امیدواری کرد این تیم بتواند در سال جاری به موفقیت‌های بیشتری در سطح ملی و بین‌المللی دست یابد.

وی تاکید کرد: از آنجا که رشته سپک‌تاکرای بانوان از رشته‌های نوپا و جوان است باید برای ارتقای این رشته با جدیت کار شود.

مربی تیم ملی در ادامه با اشاره به اعزام تیم ملی بانوان به  مسابقات قهرمانی آسیا و جهان بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مسابقات سپک‌تاکرا بانوان تابستان در تایلند برگزار خواهد شد که تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در این رقابت‌ها حضور جدی خواهد داشت.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول