اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید از تاکسی تلفنی ویژه بانوان عنوان شد

حمایت همه جانبه از شغل‌آفرینی بانوان در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از حمایت همه جانبه هرگونه طرح شغل‌آفرینی توسط بانوان این استان خبر داد.

حمایت همه جانبه از شغل‌آفرینی بانوان در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مرتضی رهنما امروز به همراه مدیرکل امور بانوان استانداری این استان از تاکسی تلفنی ویژه بانوان یاسوج بازدید کرد.

رهنما در این بازدید گفت: در جامعه دینی ما با عنایت به ارزش‌ها، اشتغال زنان در کنار فعالیت‌های خانگی تغییر پیدا کرده و رو به تحول قرار دارد.

وی اظهار داشت: توجه به سیستم‌های مدیریتی و ایجاد شغل‌های آبرومند برای کسب درآمد مناسب بانوان در دست برنامه‌ریزان است.

به گفته رهنما، هر چند امروزه در بسیاری از جوامع بشری شخصیت زن تحقیر شده و به حاشیه رفته و جایگاه آنها رو به اضمحلال است، اما در نظام دینی ما نقش زن و جایگاه آن بسیار ارزشمند و در متن جامعه قرار گرفته و به برکت اسلام این مسئله در عملکرد جامعه زنان ما به خوبی نمایان و به سمت الگوسازی در حال حرکت است.

رهنما تصریح کرد: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری در خصوص تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مخاطب عمومی دارد و زنان 50 درصد جمعیت جامعه هستند و باید در توسعه و توازن همه امور به خصوص تولید سهم خود را بر عهده گرفته و ایفای نقش کنند.

وی با بیان این‌که هر کاری یک سری مشکلات و موانع و سختی خاص خود را دارد و باید با توکل و با اراده و پشتکار تلاش کرد و سختی‌ها را از سر راه برداشت، افزود: کار و فعالیت‌هایی که برای اولین بار شروع شده و نو هستند موانع و مشکلات آن به مراتب بیشتر است و از این رو باید با تحمل سختی‌ها به مرور برای رفع آنها چاره‌اندیشی کرد.

رهنما یادآور شد: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، همه مسئولان و مجموعه دست اندرکاران آمادگی کامل برای هرگونه کار و فعالیت که باعث رونق و توسعه، کارآفرینی و تولید باشد را دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این استان ما و همه مسئولان از طرح‌های اشتغال‌آفرین بانوان با همه توان حمایت خواهیم کرد.

وی راه‌اندازی تاکسی ویژه بانوان را یکی از این موضوعات دانست و گفت: از این طرح و همه طرح‌های دیگر اشتغال‌زایی بانوان در همه نقاط این استان با همه توان حمایت می‌کنیم.

 

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول