اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران اصفهان:

55 هزار فرهنگی بازنشسته اصفهانی دارای کارت منزلت هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان گفت: در سطح استان 55 هزار بازنشسته فرهنگی دارای کارت منزلت هستند و تنها درصد ناچیزی از این افراد کارت منزلت را دریافت نکرده‌اند.

55 هزار فرهنگی بازنشسته اصفهانی دارای کارت منزلت هستند

مجید روستایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره اینکه فرهنگیان بازنشسته باید از امکانات تفریحی و رفاهی موجود در سطح شهر استفاده کنند، اظهار داشت: در حال حاضر امید‌های بازنشستگان فرهنگی برای استفاده از خدمات کارت منزلت به بار نشسته است و پس از پیگیری‌های مستمر صورت گرفته فرهنگیان بازنشسته می‌توانند از خدمات کارت منزلت استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر از 19 فروردین‌ماه جاری به تمامی مراکز تاریخی استان اعلام شده است که استفاده  فرهنگیان بازنشسته استان از این مراکز به صورت رایگان است، اضافه کرد: برای هر یک از فرهنگیان بازنشسته یک کارت منزلت صادر می‌شود اما افراد تحت تکفل آنها نیز می‌توانند از خدمات کارت منزلت بهره‌مند شوند.

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان تصریح کرد: در سطح استان 55 هزار بازنشسته فرهنگی دارای کارت منزلت هستند و تنها درصد ناچیزی از این افراد کارت منزلت را دریافت نکرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کارت منزلت طی سال‌های گذشته برای فرهنگیان بازنشسته صادر شده است، ادامه داد: کارت منزلت کارت شناسایی بازنشستگان بوده و این کارت تنها به بازنشستگان فرهنگی اختصاص ندارد.

روستایی تأکید کرد: در استان‌های مختلف برای بازنشستگان دارای کارت منزلت مزایای بسیاری اعم از استفاده از اتوبوس، مترو و خدمات فرهنگی، رفاهی مختلفی در نظر گرفته شده بود، افزود: اما طی سال‌های گذشته در استان اصفهان هیچ خدماتی به افراد دارای کارت منزلت  ارائه نشده است.

وی با اشاره به اینکه میراث فرهنگی اصفهان در سال جاری دستور استاندار را مبنی بر استفاده فرهنگیان بازنشسته از تمامی اماکن و مراکز تاریخی اجرایی کرده است، بیان داشت: سازمان بازنشستگی برای هر فردی که بازنشسته می‌شود، کارت منزلت را صادر می‌کند و اسامی افراد تحت تکفل فرهنگیان بازنشسته نیز در این کارت وجود دارد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول