اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

نخستین استاد بازنشسته دانشگاه‌ آزاد بندرعباس تجلیل شد

خبرگزاری فارس: "داریوش مهین" نخستین استاد بازنشسته دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد بندرعباس با حضور مسئولان این دانشگاه تجلیل شد.

نخستین استاد بازنشسته دانشگاه‌ آزاد بندرعباس تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد علی اسدپور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس عصر امروز در آیین تجلیل از داریوش مهین که با حضور معاونان و مدیران گروه‌های آموزشی این دانشگاه برگزار شد از این استاد با عنوان "تاریخ زنده و گنجینه اسرار دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس" یاد کرد، اظهار داشت: وی از آغاز تاسیس این دانشگاه تا کنون در سمت‌های مختلفی خدمات ارزنده و ارزشمندی از خود به جا گذارده است و در رشد و توسعه این دانشگاه نقش چشمگیری داشته است.

وی در ادامه ضمن قدردانی اساتید دانشگاه مذکور، گزارشی از روند توسعه دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس ارایه و گفت: در حوزه عمرانی فعالیت‌های چشمگیری صورت گرفته از جمله ایجاد فنداسیون سالن ورزشی و بتون‌ریزی به مقدار هفت هزار متر مکعب.

اسدپور در ادامه گفت: بتون‌ریزی، ساخت اسکلت و سقف مسجد دانشگاه رو به پایان است و به زودی عملیات نازک‌کاری آن نیز انجام می‌شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس از اتمام ساخت ساختمان قرنطینه این دانشگاه خبر داد و افزود: این قرنطینه با زیربنای 550 متر مربع آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به ساخت پارکینگ طبقاتی با هدف رفاه کارکنان، استادان و دانشجویان ساخت این بخش را نیز از دیگر برنامه‌های در دست اقدام خواند و گفت: در دهه مبارک فجر کلنگ این ساختمان با حضور رئیس منطقه 15 دانشگاه آزاد اسلامی ، شهردار ناحیه یک بندرعباس، روسای واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و سایر حاضران به زمین زده شده که پس از دریافت مجوزهای نهایی کار ساخت آن آغاز خواهد شد.

وی از اخذ مجوز انتشارات و  و جذب بودجه پژوهشی دانشگاه در سال 90 به عنوان یکی از امتیازات این واحد دانشگاهی نام برد و افزود: در سال 88 رتبه مالی دانشگاه در کشور 142 بود و امروز این رتبه حدود صد پله ارتقا یافته و به رتبه 39 رسیده است و اتوماسیون اداری نیز راه‌اندازی شده و مشکلات ابتدایی آن نیز رو به بهبود است.

اسدپور حرکت در راستای توسعه پایدار را خواستار شد و تاکید کرد: این مهم با سعی و تلاش شما عزیزان دور از دست‌رس نیست.

وی دکتر داریوش مهین را یکی از اساتید قدیمی این دانشگاه خواند که از ابتدای تاسیس این دانشگاه تاکنون در سمت‌های مختلفی مشغول خدمت به جامعه دانشگاهی است.

دکتر داریوش مهین نیز در این مراسم با قدردانی از برگزاری مراسم مذکور گفت: بیش از نیمی از عمر من در این دانشگاه سپری شده و امروز که بازنشسته می‌شوم روح و روانم در این دانشگاه است و  قلبم  برای بالندگی این دانشگاه می‌تپد و هرگز این لحظه بیاد ماندنی را از یاد نخواهم برد.

لازم به ذکر است دکتر داریوش مهین در سال 1348 موفق به اخذ دکترای اقتصاد سیاسی از دانشگاه گراتس در کشور اتریش شد و سال‌ها در گمرک کشور در سمت‌های مختلفی مشغول خدمت بود و از سال 1363 به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس کار خود را آغاز و در این مدت در سمت مدیر گروهی گمرک، اقتصاد و رئیس دانشگاه یاد شده خدمت کرد.

انتهای پیام/ش10/ط4000.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول