اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان بوشهر

جوان‌ترین و پیرترین معلمان بازنشسته تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته معلم جوان‌ترین و پیرترین معلمان بازنشسته استان بوشهر تجلیل می‌شوند.

جوان‌ترین و پیرترین معلمان بازنشسته تجلیل می‌شوند

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر در نشست هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت معلم همچنین مقرر شد تا معلمانی که بیشترین عمر خدمتی خود را در روستاها سپری کرده‌اند نیز مورد تجلیل قرار ‌گیرند.

تجلیل از معلمان در سیمای استانی، تجلیل از معلمان و دانش‌آموزان قدیمی استان و حضور مدیران و فرمانداران در مدارس ابتدایی که تحصیل کردند از دیگر برنامه‌هایی بود که برای اجرا در هفته معلم سال آینده در این نشست به تصویب رسید.

استاندار بوشهر در این نشست با تاکید بر تکریم معلمان گفت: باید برای آیین‌های هفته معلم اندیشه و طرح نو اندیشیده شود و از برنامه‌های تکراری جلوگیری کنیم.

محمدحسین جهانبخش تصریح کرد: همچنین فراخوان بهترین طرح تجلیل از معلمان نیز در مدت زمانی خاص اعلام و به بهترین ایده و نظر در این زمینه هدایایی نیز تقدیم شود.

وی گفت: باید در برنامه‌های هفته معلم بیش از پیش به جایگاه و اهمیت کار معلمی پرداخته شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید همکاری مطلوب با آموزش و پرورش برای برگزاری باشکوه ویژه برنامه‌های هفته معلم داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: کار معلمی آنقدر با ارزش است که خداوند در قرآن کریم و سیره ائمه اطهار تعظیم شایسته نسبت به معلمان داشته است.

خلیل رضایی بیان کرد: تکریم معلمان یک ضرورت است و معلم انتظاری به غیر از تکریم از سوی جامعه ندارد.

وی با بیان اینکه در سند تحول بنیادین توجه ویژه‌ای به تکریم معلمان شده است خاطر نشان کرد: پیشنهاد می‌شود وظیفه تکریم و تعظیم معلمان به نهادی غیر از آموزش و پرورش واگذار و ستادی در شهرستان‌ها به همین منظور تشکیل شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر کیفی‌سازی برنامه‌های هفته معلم بیان کرد: حدود 6 هزار بازنشسته در آموزش و پرورش کمی فراموش شده‌اند و نیاز به توجه و محبت بیشتر دارند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول