اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش سمنان:

دریافت هزینه‏های آموزش از راه دور طبق ضوابط باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تأکید کرد: دریافت هزینه‏ از داوطلبان مراکز آموزش از راه دور باید طبق ضوابط موجود باشد.

دریافت هزینه‏های آموزش از راه دور طبق ضوابط باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد بناییان‏سفید پیش از ظهر امروز در نشست هم‏اندیشی مؤسسان مراکز آموزش از راه دور استان سمنان که با هدف بررسی مسائل و مشکلات این مراکز در سمنان برگزار شد، خواستار تقویت مراکز آموزش از راه دور در این استان و جذب افراد بازمانده از تحصیل شد.

وی در همین زمینه تصریح کرد: شورای نظارت در حقیقت سیاست‏گذاری‏ها و ارزیابی‏های مترتب بر شوراهای آموزش و پرورش را برعهده دارد و باید به خوبی از این شورا حمایت کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان افزود: همه فعالیت‏ها در هر حوزه‏ای که باشد و به ویژه پالایش، ارزیابی، انطباق و جهت‏گیری اقدامات باید براساس ضوابط و قوانین موجود در آموزش و پرورش و دستورالعمل‏های ارسالی باشد.

بناییان‏سفید ادامه داد: آموزش از راه دور یکی از فعالیت‏های مهم در حوزه شرح وظایف و اقدامات آموزش و پرورش است که باید به آن توجه شود.

وی تصریح کرد: در این بخش باید از نرم‏افزارهایی استفاده شود که دارای امنیت بیشتر، بهره‏وری بالاتر و استانداردهای لازم و تعیین شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان هم‌چنین بر دریافت هزینه‏های آموزش از راه دور از علاقه‏مندان به تحصیل در این مراکز و مراجعان طبق ضوابط و بخشنامه‏های موجود تأکید کرد.

بناییان‏سفید ادامه داد: در مراکز آموزش از راه دور و به طور کل در آموزش و پرورش، باید علاوه بر پیشرفت تحصیلی مخاطبان و توجه به بهره هوشی آنها، مهارت‏ها و توان فرد را نیز مدنظر قرار داد.

وی با اشاره به لزوم پرداختن بیشتر به رشته‏های فنی و حرفه‏ای و کار دانش در استان سمنان گفت: تحصیل در این رشته‏ها، مزایای فراوانی دارد که بارها به آنها اشاره شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بخشی از این برتری‏ها را شامل زودتر فارغ‏التحصیل شدن دانش‏آموزان در این شاخه‏ها، داشتن شغل و کارآفرینی این افراد عنوان کرد.

به گزارش فارس، در این نشست، مؤسسان مراکز آموزش از راه دور در استان سمنان مسایل و مشکلات خود را درباره توسعه رشته‏ها و نحوه برگزاری امتحانات مطرح کردند و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول