اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس پیشگیری از آسیب‌‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان قم خبر داد

برگزاری کارگاه آموزش توانمندسازی والدین در پیشگیری از اعتیاد

خبرگزاری فارس: کارشناس پیشگیری از آسیب‌‌های اجتماعی و اعتیاد آموزش و پرورش استان قم از برگزاری کارگاه آموزش توانمندسازی والدین در پیشگیری از اعتیاد خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزش توانمندسازی والدین در پیشگیری از اعتیاد

سیدجعفر میرحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به کارگاه‌های آموزشی ویژه والدین دانش‌آموزان متوسطه اظهار کرد: این کارگاه‌ها در قالب موضوعات آشنایی با سبک‌های فرزندپروری، آشنایی با مهارت‌های زندگی، آشنایی با پیشگیری از اعتیاد و شیوه‌‌های آن و آشنایی با مواد مخدر جدید برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: 28 دبیرستان در هر ناحیه استان زیر پوشش این طرح قرار دارند و والدین دانش‌آموزان مخاطبان این دوره هستند.

کارشناس پیشگیری از آسیب‌‌های اجتماعی و اعتیاد اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم عنوان داشت: 84 کارگاه آموزشی با عنوان آموزش توانمندسازی والدین در زمینه پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود که پنج هزار و 600 نفر زیر پوشش این آموزش‌ها قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: حداقل در هر کارگاه 200 نفر از والدین شرکت می‌کنند و بسته‌های آموزشی، سی دی و کتاب در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

میرحسینی عنوان داشت: برگزاری 43 کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه آموزش مدیران، مشاوران، دبیران تربیت بدنی، مربیان پرورشی و سرگروه‌های آموزشی استان از دیگر برنامه‌های اداره‌کل آموزش و پرورش بوده است.

وی یادآور شد: روش‌های ارتباط موثر با دانش‌آموزان، عوامل محافظ و خطر دانش‌آموزان مانند محیطی و مدرسه‌ای، روش‌های پیشگیری از اعتیاد در این کارگاه‌ها به مدیران، مشاوران و معاونان پرورشی آموزش داده می‌شود.

کارشناس پیشگیری از آسیب‌‌های اجتماعی و اعتیاد اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم عنوان داشت: این کارگاه‌ها از فروردین ماه سال جاری با هدف ارتقای سطح دانش و آمادگی والدین و کارکنان آموزشی مدارس آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ادامه دارد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول