اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار نهاوند:

شهرک مشاغل مزاحم در نهاوند ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار نهاوند گفت: شهرک مشاغل مزاحم در نهاوند در جنب شهرک صنعتی این شهرستان ایجاد می‌شود.

شهرک مشاغل مزاحم در نهاوند ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، یارولی سیف صبح امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رعایت حقوق شهروندی و توجه به خواسته‌های منطقی آنها، ایجاد مبلمان شهری در شأن شهروندان، ایجاد مراکز تفریحی و گردشگری در سطح شهر و همچنین تشویق شهروندان برای پرداخت عوارض و حقوق شهرداری از مهمترین محورهای مورد نظر شهرداری در سال جاری است.

وی با اشاره به اینکه تخصیص و ایجاد شهرک مشاغل مزاحم در 10 هکتار مورد نظر گرفته شده است، از ساماندهی دست‌فروشان و مشاغل پرصدا و مزاحم در این شهرک خبر داد و در ادامه سخنانش گفت: در نهاوند سرانه فضای سبز به ازای هر نفر 86 مترمربع است.

شهردار نهاوند از اختصاص 13 میلیارد تومان اعتبار عمرانی و جاری در شهرداری طی سال جاری خبر داد و افزود: از این مبلغ 8.2 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی و مابقی اعتبارات جاری خواهد بود که در مقایسه با اعتبارات پارسال شهرداری 95 درصد افزایش دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: با تلاش و درخواست استاندار و فرماندار از وزیر صنعت، معدن و تجارت به زودی ساختمان متروکه اداره دخانیات تخریب و به میدان بزرگی در شهر نهاوند مبدل می‌شود.

سیف از تخفیف عوارض 50 درصدی صدور پروانه ساخت در مناطق بافت فرسوده در نهاوند در سال جاری خبر داد و افزود: میزان بافت فرسوده نهاوند از 68 هکتار تا سال 89 به میزان 171 هکتار در سال 90 شناسایی شده است.

وی از ساخت بیش از 50 واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده در نهاوند خبر داد و افزود: متقاضیان می‌توانند تا چهار طبقه در این مناطق احداث کنند.

شهردار نهاوند تعامل بین اعضای شورا و شهرداری را برای پیشبرد اهداف شهر نهاوند مهم خواند و گفت: حتی یک ریال اعتبار و یک پروژه بدون مصوبه شورا قابل اجرا نیست.

وی از تجهیز کارخانه آسفالت شهرداری خبر داد و افزود: در سال 91 نهضت آسفالت با هدف رفع خرابه‌های خیابان‌ها و کوچه‌ها و همچنین جدول‌کشی در دستور کار قرار دارد.

سیف از تخصیص 700 میلیون تومان برای بازگشایی معابر امسال توسط شهردار خبر داد و ابراز داشت: امسال با تخریب مدرسه مدرس، خیابان خاقانی بازگشایی می‌شود و عملاً گره ترافیکی منطقه خیابان معلم رفع می‌شود.

انتهای پیام/خ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول