اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد سبزوار:

حرفه خبرنگاری بی‏‌ هیچ قید و شرطی جزو مشاغل پرمخاطره است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت: حرفه خبرنگاری بی‏ هیچ قید و شرطی جزو مشاغل سخت و پرمخاطره است.

حرفه خبرنگاری بی‏‌ هیچ قید و شرطی جزو مشاغل پرمخاطره است

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، مجید عسکری ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: خبرنگاران با سعی و تلاش فراوان و شبانه‌روزی در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و اهداف نظام فعالیت‌های شایانی انجام می‌دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت: خبرنگاران، افسران مبارزه با جنگ نرم دشمن علیه انقلاب اسلامی هستند.

این مسئول ادامه داد: خبرنگاران با اطلاع‌رسانی به‌ موقع و شفاف در تنویر و مهندسی افکار عمومی نقش بسزایی دارند و در این مسیر با‌ آگاه کردن مردم سبب ناامیدی و خنثی ‌شدن توطئه‌های تبلیغاتی دشمنان می‌شوند.

وی از خبرنگاران به عنوان پیام‌رسانان صدیق جامعه یاد کرد و افزود: این عزیزان در این عرصه تلاش فراوانی در راستای اطلاع‌رسانی دقیق و درست به‌ ویژه در راه رشد، توسعه و آبادانی کشور انجام می‌دهند.

عسکری یادآور شد: خبرنگاران و تلاشگران عرصه رسانه در دوران دفاع مقدس همیشه همراه رزمندگان اسلام بوده و با انعکاس مقاومت، رشادت و شهادت‌طلبی فرزندان ملت سبب تقویت انگیزه و روحیه امید در مردم شدند.

این مسئول ابراز داشت: امروز دشمن برای ضربه زدن به ایران اسلامی از طریق رسانه‌ها و بوق‌های تبلیغاتی به صورت جدی وارد میدان شده، بنابراین خبرنگاران کشور باید با آموزش‌های مرتبط برای ناکامی آنان اقدام جدی کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های مهم آشنایی افکار عمومی دنیا با اهداف و فلسفه انقلاب اسلامی وجود رسانه‌های قدرتمند داخلی همراه با خبرنگاران مجرب، متعهد و ولایت‌مدار است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت: در دنیای کنونی، دست‌یابی سریع به اطلاعات موثق و قابل اطمینان با وجود رخدادهای فراوان ضروری و حیاتی است.

عسکری تأکید کرد: خبرنگار باید به واقعیت یک رویداد دست یابد و همواره گام به گام حوادث در حوزه کاری خود حرکت کند تا تحلیل‌های خود را به صورت کامل و رسا ارائه دهد و خبرنگار موفق همیشه در انعکاس رخدادها، بی‌طرفانه عمل می‌کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار اذعان داشت: خبرنگار باید همواره در کسب اعتمادسازی بین خبرنگار، منابع خبری و مردم خود تلاش کند و به خاطر همین امر حرفه خبرنگاری بی‏ هیچ قید و شرطی جزو مشاغل سخت و پرمخاطره است.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول