اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان خواستار شد

ارتقای تعلیم و تربیت مدارس با ایجاد انگیزه مضاعف در معلمان

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان خواستار ارتقای تعلیم و تربیت مدارس منطقه با ایجاد انگیزه مضاعف در معلمان شد.

ارتقای تعلیم و تربیت مدارس با ایجاد انگیزه مضاعف در معلمان

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، بهروز فرج‌الهی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این منطقه که در محل فرمانداری با حضور مسئولان شهری برگزار شد، اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش اساسی‌ترین نهاد سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری است.

وی با اشاره به جایگاه عالی این نهاد در جامعه امروز خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه خطیر معلم و نقش والای آموزش و پرورش در جامعه باید راهی را در راستای ارتقای هر چه بیشتر فعالیت‌های تربیتی دانش‌آموزان و نهادهای فرهنگی و آموزشی پیدا کنیم.

فرماندار هندیجان همچنین عنوان کرد: باید انگیزه را در بین معلمان و فرهنگیان افزایش داده و در این مسیر با جدیت گام‌های استوارتری برداریم.

به گفته وی معلم از ارج و قرب بالایی برخوردار است و باید این جایگاه در جامعه هر چه بیشتر شناسانده شود.

فرج‌الهی با اشاره به اینکه ایجاد نشاط و سرزندگی در محیط کار معلمان می‌تواند آنها را بیش از پیش به سوی تعالی بخش‌های فرهنگی سوق دهد، گفت: باید معلمان‌مان را به سوی پویایی و انگیزه هدایت کنیم و از این طریق محیط‌های آموزشی را برای دانش‌آموزان باطراوت و تازه‌تر سازیم.

وی با بیان اینکه شاید مهمترین هدف تعلیم و تربیت پرورش قوه تفکر در دانش آموزان باشد، ادامه داد: به این منظور معلمان باید از عملکرد تفکر در انسان اطلاع داشته باشند.

فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: معلمان خوب قادرند قدرت تفکر دانش آموزان را پرورش دهند و به تفاوت‌های فردی آنها از لحاظ چگونگی تفکر حساسند، زیرا شیوه نگرش هر دانش آموز به جهان خاص خود او است.

وی در پایان خطاب به مسئولان آموزش و پرورش شهرستان اظهار کرد: باید بیش از پیش انگیزه معلمان این منطقه را در راستای تعالی بخش تعلیم و تربیت دانش‌آموزان بالا برد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول