اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود جنگ در کشورم

فونیکه سی: نیمکت‌نشینی روحیه‌ام را خراب کرد

خبرگزاری فارس: مهاجم مالیایی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با وجود جنگ و درگیری در کشورم اتفاقی که باعث از دست رفتن روحیه‌ام شد، نیمکت‌نشینی در صنعت نفت بود.

فونیکه سی: نیمکت‌نشینی روحیه‌ام را خراب کرد

فونیکه‌سی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: قبلاً هم اعلام کرده‌ام که در فصل بعدی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در صورتی‌که کاستا در صنعت نفت ماندگار شود، از این تیم می‌روم.

وی با اشاره به دلخوری خود از سرمربی پرتغالی تیم فوتبال نفت آبادان اضافه کرد: مردم آبادان را دوست دارم و دوست ندارم فوتبال خود را با جابه‌جایی خراب کنم ولی با توجه به این شرایط مجبور به ترک صنعت نفت می‌شوم.

مهاجم اهل مالی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: در شرایطی بعد از تعطیلات موقت لیگ، دیر به تمرینات صنعت نفت بازگشتم که به خاطر وجود جنگ و درگیری در کشورم مجبور به منتقل کردن خانواده‌ام به دوبی شدم.

وی در همین خصوص خاطرنشان کرد: با وجود جنگ و خونریزی در مالی، روحیه خود را حفظ کردم اما اتفاقی که باعث شد به لحاظ روحی در شرایط نامناسب قرار بگیرم، نیمکت‌نشینی در تیم صنعت نفت بود.

فونیکه‌سی تصریح کرد: انتظار داشتم که سرمربی صنعت نفت در این شرایط وضعیت من را درک کند.

وی در ادامه از شایعه مذاکره‌اش با پرسپولیس گفت و اضافه کرد: هیچ مذاکره رسمی در کار نبود، فردی که خود را هوادار پرسپولیس معرفی می‌کرد در هتل آزادی آبادان با بنده ملاقات کرد و پیشنهاد داد که با توجه به علاقمندی تیم‌های زیادی در لیگ برتر به من، بیشتر در انتخاب مجموعه فوتبالی بعدی‌ام دقت کنم.

مهاجم 18 گله تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که باز هم خود را مدعی نخست عنوان آقای گلی لیگ برتر می‌داند، افزود: تمام تلاش خود را برای کسب این عنوان می‌کنم ولی همه چیز به خواست خدا بستگی دارد.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول