اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رضائیان:

با آمادگی مطلوب به مصاف نفت آبادان می‌رویم

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: با روحیه مناسب و آمادگی مطلوب برای کسب سه امتیاز به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رویم.

با آمادگی مطلوب به مصاف نفت آبادان می‌رویم

رامین رضائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا صبای قم به سه امتیاز مسابقه حساس روز شنبه در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان دست یابد.

وی افزود: با توجه به برخورداری از زمان کافی برای انجام برنامه‌های مختلف آماده‌سازی، با تیمی آماده و قوی به مصاف تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌رویم تا یک قدم دیگر خود را به سه تیم بالای جدول رده‌بندی نزدیک کنیم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم درباره شرایط فعلی تیمش تصریح کرد: تیم بسیار آماده و باانگیزه‌ای داریم، زیرا تمام بازیکنان ما از آمادگی کافی برخوردار هستند و به خوبی نیز توانستیم آمادگی و هماهنگی مورد نظر کادر فنی را به دست آوریم.

وی با تأکید بر اینکه تیم خوب و آماده‌ای برای ادامه مسابقات لیگ برتر داریم ادامه داد: صبای قم تیم بزرگی است و با آمادگی کامل در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان خود می‌رود تا به جایگاهی مناسب در لیگ یازدهم دست یابد.

رضائیان گفت: در 28 هفته گذشته و در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، با تیمی آماده مقابل تیم‌های لیگ برتری به میدان رفتیم، عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم که ما را به ادامه لیگ امیدوارتر کند. 

وی با اشاره به تلاش برای افزایش آمادگی تیم صبا تأکید کرد: در بازی‌های قبل خود از آغاز یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تاکنون توانمندی تیم ما به خوبی نمایان شده است که باید تا قبل از دیدار با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان باز هم خود را تقویت کنیم. 

هافبک تیم فوتبال صبای قم با اشاره به اینکه هدف صبا کسب یکی از رتبه‌های اول تا چهارم لیگ یازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور است یادآور شد: صبای قم مدیران پرتلاشی دارد و تمام آنها انتظار دارند تا این تیم را در مسابقات این فصل فوتبال لیگ برتر در حد یک تیم مدعی ببینند. 

وی بیان کرد: خوشبختانه با تدابیر خوب کادر فنی تیم، در تعطیلات لیگ برتر برای کسب آمادگی در دیدارهای باقی مانده لیگ برتر، تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدوارم این مهم زمینه تحولی مثبت و رو به پیشرفت را در تیم صبای قم ایجاد کند. 

هافبک تیم فوتبال صبای قم درباره دیدار هفته بیست و نهم صبای قم در مقابل تیم صنعت نفت آبادان تصریح کرد: نه تنها این مسابقه بلکه تمام بازی‌های لیگ برتر دارای اهمیت و حساسیت‌ هستند اما این دیدار در خانه ما برگزار می‌شود و باید از فرصت میزبانی به خوبی استفاده کنیم.  

رضائیان خاطر نشان کرد: کادر فنی قطعا به حساسیت‌های این مسابقه فکر کرده‌اند و برای کسب موفقیت تیم در این دیدار مهم تدابیر خاصی می‌اندیشند اما از نظر روحی و جسمی در کنار یکدیگر شرایط خوبی برای این دیدار داریم و با توجه به اینکه به خوبی از حریف شناخت داریم، با آمادگی کامل به مصاف این تیم می‌رویم.

تیم فوتبال صبای قم که در حال حاضر با کسب 45 امتیاز از 28 بازی گذشته خود در مکان چهارم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ایستاده است، در هفته بیست و نهم بازی‌ها روز شنبه 19 فروردین ماه جاری از ساعت 17 در دیداری خانگی پذیرای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان است.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول