اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی صبای قم:

در خانه فقط به شکست نفت آبادان فکر می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: بعد از بازی بسیار خوبی که مقابل شهرداری تبریز انجام دادیم، اعتماد به نفس بازیکنان ما برای بازی در خانه افزایش یافته است.

در خانه فقط به شکست نفت آبادان فکر می‌کنیم

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از نتایج خوبی که در هفته‌های سپری شده کسب کرده‌ایم، از این هفته برای حفظ اقتدار در مقابل حریفان به میدان می‌رویم تا بتوانیم روند صعودی خود را در جدول رده‌بندی لیگ برتر ادامه دهیم.

وی با تاکید بر اینکه برای کسب پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان صف‌آرایی می‌کنیم تصریح کرد: این بازی در خانه برای ما از حساسیت و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، زیرا ما برای تداوم موفقیت‌های خود در لیگ این فصل تلاش می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به حساسیت‌های دیدار هفته بیست و نهم صبای قم مقابل حریف آبادانی خود افزود: بازی آسانی با تیم فوتبال نفت آبادان نخواهیم داشت و با اینکه آنها تا پایان هفته بیست و هشتم در رده نهم جدول رده‌بندی قرار دارند، هیچ دلیلی برای دست کم گرفتن آنها وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه صبای قم یکی از مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان محسوب می‌شود گفت: تیم ما با توجه به پیروزی دلچسب در هفته گذشته مقابل تیم فوتبال شهرداری تبریز در حال حاضر وضعیت خوبی دارد و با انگیزه‌تر از گذشته شده است.

بختیاری‌زاده افزود: طبیعی است که باید همانند دیدار با شهرداری تبریز که با پیروزی برای ما همراه بود، هم با اقتدار و هم با حواس و هوش بسیار زیاد بازی کنیم تا بتوانیم در پانزدهمین دیدار خانگی خود در مسابقات لیگ برتر به پیروزی برسیم.

وی با اشاره به شرایط تیم فوتبال صبای قم برای دیدار این هفته با نفت آبادان تاکید کرد: در حال حاضر از لحاظ روحی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم، ضمن اینکه تمرینات تیم را نیز با جدیت پیگیری می‌کنیم تا بازی پرقدرتی را در مقابل حریف خود به نمایش بگذاریم.

مربی تیم فوتبال صبای قم اظهار داشت: بازیکنان ما به هماهنگی مورد انتظار کادر فنی تیم رسیده‌اند و می‌توانیم در شش دیدار باقی مانده از یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیز به روند موفق خود در این فصل ادامه دهیم.

وی در خصوص دیدار با تیم نفت آبادان تاکید کرد: آنها تیم بسیار خوبی هستند که از داشتن بازیکنان با انگیزه زیادی برخوردارند، بنابراین در مقابل این تیم کار آسانی در پیش نخواهیم داشت و باید همچون دیدارهای قبل با قدرت به میدان برویم.

بختیاری‌زاده خاطر نشان کرد: از هر نظر در شرایط بسیار خوب آمادگی قرار داریم و با توجه به تمرینات بسیار خوبی نیز که در طول هفته انجام می‌دهیم، آمادگی بازیکنان صبا بهتر از قبل شده و نگران بازی با نفت آبادان نیستیم.

دیدار صبای قم و نفت آبادان از هفته دوازدهم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال روز شنبه نوزدهم فروردین در قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول