اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاشی:

بازی زیبایی مقابل نفت آبادان ارائه می‌کنیم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال صبای قم گفت: در دیدار حساس هفته دوازدهم از دور برگشت لیگ برتر فوتبال، مقابل تیم نفت آبادان برای کسب سه امتیاز، بازی زیبا و با کیفیتی را ارائه می‌کنیم.

بازی زیبایی مقابل نفت آبادان ارائه می‌کنیم

مرتضی کاشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در این دیدار خانگی باید قدر سه امتیاز را بیشتر از گذشته بدانیم و با کسب پیروزی برابر میهمان خود یک گام دیگر به کسب سهمیه آسیا نزدیک شویم.

وی ادامه داد: صبای قم در ادامه روند رو به رشد و موفقیت‌آمیز خود برای کسب پیروزی به مصاف نفت آبادان می‌رود و امیدوارم در روزی که همه شرایط مسابقه عادلانه پیش برود بتوانیم حریف خود را شکست داده و به سه امتیاز بازی دست یابیم.

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم با تاکید بر اینکه صبای قم تیمی با کیفیت شده است بیان داشت: تیم ما با توجه به بازیکنان بسیار خوبی که در ترکیب خود دارد، تیم خوب و با کیفیتی است، بنابراین نفت آبادان در مقابل این تیم کار ساده‌ای نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: با توجه به این ویژگی است که تیم فوتبال صبای قم در بالای جدول قرار دارد، تیم فوتبال نفت آبادان در این مسابقه به دنبال کسب حداقل است تا وضع خود را در جدول بهبود بخشد بنابراین شاهد یک بازی خوب از دو تیم خواهیم بود.

کاشی عنوان داشت: عملکرد تیم صبای قم نشان داده است که تیم ما بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارد، از این رو به خوبی نشان داده‌ایم که همیشه تنها بازیکنان اسم و رسم‌دار دارای توانمندی نیستند بلکه در میان بازیکنان کم‌ نام هم می‌توان بازیکنان خوب و با کیفیتی معرفی کرد.

وی خاطر نشان کرد: برای مقابله با تیم فوتبال نفت آبادان در هفته دوازدهم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تمرینات ویژه‌ای را انجام خواهیم داد تا بتوانیم از این تیم که در نیمه بالای جدول است سه امتیاز را کسب کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم اظهار داشت: بعد از پیروزی بسیار با ارزشی که در دیدار خارج از خانه هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر در مصاف با تیم شهرداری تبریز کسب کردیم، خوشبختانه روند صعودی تیم به بهترین شکل ممکن ادامه یافت و اکنون از هر نظر آماده بازی مقابل نفت آبادان هستیم.

وی تاکید کرد: از تیم فوتبال نفت آبادان شناخت کاملی داریم به همین خاطر در جلسات آنالیز، بازیکنان خود را آماده بازی کرده‌اند و با توجه به درک متقابلی که آنها از خواسته‌های کادر فنی دارند، خوب و کامل می‌دانند که در این مسابقه چگونه بازی کنند.

کاشی اظهار داشت: از آنجا که در این مسابقه برای تثبیت موقعیت خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر نیاز به سه امتیاز داریم، بنابراین همه سعی خود را برای خنثی کردن نقاط قوت حریف به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم به آنچه که می‌خواهیم دست پیدا کنیم.

تیم فوتبال صبای قم با 45 امتیاز در مکان چهارم جدول قرار دارد و از ساعت 17 روز شنبه نوزدهم فروردین ماه در قم میزبان تیم فوتبال نفت آبادان خواهد بود.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول