اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس ‌اردبیل الکترونیکی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش ‌اردبیل گفت: ثبت نام دانش‌آموزان این استان در مدارس الکترونیکی می‌شود.

ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس ‌اردبیل الکترونیکی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از آموزش و پرورش استان اردبیل، احمد محمودزاده اظهار داشت: مدیران تمام مدارس دولتی و غیردولتی در استان برابر مقررات موظف به ثبت نام الکترونیکی دانش‌آموزان هستند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل اعلامی از وزارت آموزش و پرورش ثبت نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی 92ـ 91 در پایه اول ابتدایی از اول تا پایان اردیبهشت، پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی از اول تا پایان خرداد ماه و سایر پایه‌ها و دوره‌ها از اول خرداد تا پایان تیر ماه به صورت مشروط انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل یادآور شد: از اول مهر ماه با آمادگی کامل ساختار جدید نظام آموزشی شش،سه، سه را بر اساس سیاست‌های اعلامی از وزارت و طرح‌های سند تحول بنیادین را با همکاری فرهنگیان فرهیخته، مدیران و مسئولان مدارس استان اجرا می‌کنیم.

محمود‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود از خانواده‌ها خواست تا زمینه پذیرش کلاس ششم ابتدایی را در فرزندان خود و دانش‌آموزان به وجود آوردند.

این مسئول با یادآوری اینکه آموزش و پرورش ما نیاز به یک تحول جدی داشت، گفت: سند تحول بنیادین که سال گذشته به دست رئیس جمهور رونمایی شد در واقع نقشه راه عملی تحول اساسی در آموزش و پرورش است که باید در همه استان‌ها به آن مداومت ورزیده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش رنگ و بوی کهنگی را از این دستگاه عظیم می‌زداید و تازگی و مطلوبیت را برای آموزش و پرورش  به ارمغان می‌آورد.

‌وی در پایان سخنان خود شماره تلفن‌های نظارت بر ثبت نام در استان اردبیل را 5521460 ، 5521996 و 5521772 ذکر کرد که آماده دریافت نظر، پیشنهاد و گزارش‌های مردم می‌باشد تا مراجعه‌کنندگان در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکلی بتوانند با مسئولان امر ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/‌ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول