اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بهار:

2 ایستگاه دوچرخه در شهر بهار افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار بهار گفت: دو ایستگاه دوچرخه در شهر بهار با تجهیز 60 دستگاه دوچرخه آماده بهره‌برداری است.

2 ایستگاه دوچرخه در شهر بهار افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی‌اصغر شیری بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی افتتاح ایستگاه دوچرخه در محل شهرداری بهار اظهار داشت: این دو ایستگاه با تجهیز 60 دستگاه دوچرخه با اعتباری بالغ بر 15 میلیون تومان آماده بهره‌برداری است.

وی گفت: همچنین برای راه‌اندازی ایستگاه‌ها 550 میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شهرداری هزینه شده است.

شهردار بهار با بیان اینکه احداث ایستگاه دوچرخه‌سواری در شهر بهار در راستای استفاده مردم از این وسیله و نیز ترویج فرهنگ ورزش همگانی است، تصریح کرد: این پروژه با هدف کمک به کاهش آلودگی هوا و آلودگی صوتی است.

وی با بیان اینکه احداث ایستگاه دوچرخه‌ در شهر بهار برای نخستین بار در استان همدان اتفاق می‌افتد، ابراز داشت: با افتتاح ایستگاه‌های دوچرخه‌ در شهر بهار، برای حداقل دو نفر اشتغال ایجاد می‌شود چون مستقیماً به هیئت‌های ورزشی واگذار شده و درآمدزایی نیز خواهد داشت.

معاون فرماندار بهار نیز گفت: ایجاد ایستگاه دوچرخه در راستای ایجاد فضای فرح‌بخش و ارتقای سلامت عمومی شهروندان بهار انجام می‌شود که با این وصف در راستای کاهش ترافیک شهری نیز مؤثر است.

علی‌اکبر سلطانی‌راد افزود: راه‌اندازی ایستگاه‌های دوچرخه در امر جذب گردشگر نیز مؤثر است و موجب ارتقای فرهنگ ورزش همگانی در بین شهروندان می‌شود و این مهم در راستای نهادینه کردن بحث ورزش و نشاط مردم است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول