اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای شرکت در مراسم بزرگداشت سعدی

دوچرخه‌سواران بشرویه به شیراز اعزام شدند

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته سلامت، دوچرخه‌سواران بشرویه برای شرکت در مراسم بزرگداشت سعدی در اول اردیبهشت ماه از بشرویه به سمت شیراز اعزام شدند.

دوچرخه‌سواران بشرویه به شیراز اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، مسئول هیئت دوچرخه‌سواری بشرویه صبح امروز در مراسم اعزام دوچرخه‌سواران ضمن تقدیر و تشکر از شورای شهر و شهرداری بشرویه برای حمایت‌ها و هماهنگی‌های لازم در مسیرها و به ویژه بحث اسکان اظهار داشت: این اعزام که با شرکت 9 نفر از اعضای تیم دوچرخه‌سواری برگزار می‌شود از دیار بدیع‌الزمان فروزانفر تا دیار سعدی را رکاب خواهند زد.

محمدرضا شرکا افزود: این دوچرخه‌سواران برای شرکت در مراسم بزرگداشت سعدی که در اول اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد مسافت یک‌هزار و 100 کیلومتری را از مسیر بشرویه، طبس، یزد، ابرکوه، سعادت‌شهر، مرودشت و در نهایت شیراز را در مدت 10 روز طی خواهند کرد.

وی با اشاره به فعالیت هیئت دوچرخه‌سواری در بشرویه ادامه داد: این هیئت در سال 80 به صورت مقدماتی کار خود را آغاز کرد که در سال 88 با افتتاح فدراسیون دوچرخه‌سواری فعالیت حرفه‌ای خود را با شرکت 9 نفر از ورزشکاران رکاب زن ادامه داد.

شرکا تصریح کرد: رکاب‌زنی تور سبز شهدا از مشهد به بیرجند با مسافت 450 کیلومتر، بشرویه طبس در 2 نوبت با مسافت 127 کیلومتر، بشرویه مشهد در 2 نوبت با مسافت 450 کیلومتر به مناسبت تولد امام رضا‌‌(ع)، بشرویه مهران به مسافت یک‌هزار و 500 کیلومتر برای زیارت و انتقال پرچم امامزاده موسی‌الکاظم (ع) طبس به حرم امام حسین (ع)، بشرویه نیشابور با مسافت 400 کیلومتر و شرکت در همایش خیام، تور جمکران با مسافت یک‌هزار و 100 کیلومتر از دیگر برنامه‌های هیئت دوچرخه‌سواری در طول سال‌های گذشته بوده است.

مسئول هیئت دوچرخه سواری بشرویه افزود: اعضای این تیم در مسابقات استانی و کشوری شرکت کرده و موفق به کسب رتبه سوم تیمی و پنجم انفرادی شده‌اند و همچنین با شرکت در المپیاد ایرانیان یک نفر از اعضای تیم به مرحله کشوری راه یافت که نشان‌دهنده استعداد و ذوق ورزشی مردم شهرستان و به ویژه جوانان به این امر بوده است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول