اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته سلامت

همایش دوچرخه‌سواری عمومی در بشرویه برگزار شد

خبرگزاری فارس: جمعی از سالمندان شهرستان بشرویه به منظور گرامیداشت هفته سلامت در همایش دوچرخه‌سواری عمومی شرکت کردند.

همایش دوچرخه‌سواری عمومی در بشرویه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری بشرویه، معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان بشرویه در این همایش با اشاره به شعار امسال هفته سلامت از سوی سازمان جهانی بهداشت با عنوان "زندگی بهتر، طول عمر بیشتر"، اظهار داشت: توجه بیشتر به حفظ سلامت و تندرستی از سوی انسان‌ها منجر به داشتن عمر طولانی‌تر و برخورداری از بدنی سالم می‌شود.

رضا شهابیان افزود: برنامه‌های ویژه سلامت و بهداشت به ویژه برای سنین بالا و سالمندان در بشرویه در سال‌های اخیر از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

وی تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان این شهرستان توجه به امور بهداشتی همگام با اقدامات درمانی را مورد توجه جدی خود قرار داده است.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان بشرویه خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی شبکه بهداشت و درمان ایجاد شرایطی است که در آن سالمندان با درک و آگاهی بیشتر از موارد بهداشتی و مفید برای سلامتی و تندرستی خود در راستای زندگی آسوده و به دور از بیماری گام بردارند.

این همایش ورزشی با همکاری مشترک شبکه بهداشت و درمان و اداره ورزش و جوانان بشرویه برگزار شد و در این برنامه ورزشی که از گلزار شهدای بشرویه آغاز و در بوستان شهروند این شهر به پایان رسید، نزدیک به 100 نفر شرکت کردند.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول