اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات لیگ برتر دوچرخه‌سواری کشور

بانوان دوچرخه‌سوار کردستان در جایگاه نخست قرار گرفتند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان کردستان گفت: بانوان دوچرخه‌سوار استان کردستان در مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری کشور جایگاه نخست را به خود اختصاص دادند.

بانوان دوچرخه‌سوار کردستان در جایگاه نخست قرار گرفتند

بهروز باوفا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در نخستین روز از مسابقات دوچرخه‌سواری رشته کوهستان در بخش بانوان، سه تیم از استان‌های چهارمحال و بختیاری، اطلس اصفهان و کردستان شرکت داشتند.

وی در ادامه افزود: در این دوره از مسابقات  12 نفر از بانوان شرکت کننده در دو رده جوانان و بزرگسالان به صورت جداگانه با همدیگر به رقابت پرداختند.

به گفته رئیس هیئت دوچرخه‌سواری کردستان،  در رده سنی بزرگسالان تیم کردستان، سمیرا رجبی با کسب مدال طلا، شادی مرادی مدال نقره و شادی ضادریان مدال برنز به مقام نخست این دوره از مسابقات دست یافتند.

باوفا اضافه کرد: در این دوره از مسابقات تیم اطلس اصفهان نیز با کسب سه مدال طلا، نقره و برنز عنوان نخست رده سنی جوانان را به خود اختصاص داد.

وی به نحوه برگزاری این دوره از رقابت‌ها اشاره کرد و افزود: دوچرخه‌سواران در این دوره مسابقات در هر دور در مدت زمان شش دقیقه مسیر 2 هزار و 500 متری پیست را دور می‌زدند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری کردستان خاطرنشان کرد: دوچرخه سواران در مدت زمان 30 دقیقه با گذراندن پنج دور کامل به کار خود پایان می‌دادند.

گفتنی است؛ این دوره از مسابقات با حضور 22 تیم از استان‌های مختلف به مدت سه روز به میزبانی تیم استان کردستان در پیست بین‌اللملی آبیدر سنندج برگزار می‌شود.

بخش بانوان این دوره از مسابقات صبح امروز آغاز و عصر امروز نیز به کار خود پایان داد و بخش آقایان نیز از فردا صبح آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول