اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان کشور

دوچرخه‌سوار سنندجی عنوان دوم لیگ دوچرخه‌سواری را کسب کرد

خبرگزاری فارس: مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری رشته کوهستان کشور عصر امروز با معرفی نفرات برتر در سنندج به پایان رسید.

دوچرخه‌سوار سنندجی عنوان دوم لیگ دوچرخه‌سواری را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، این دوره از مسابقات دوچرخه‌سواری در دو بخش بانوان و آقایان از 20 فروردین ماه‌جاری تا امروز به مدت سه روز در دو بخش کراس کانتری و دانهیل جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

مسئول کمیته دوچرخه‌سواری کوهستان کشور در مراسم اختتامیه این دوره رقابت‌ها با ابراز امیدواری از نحوه برگزاری این دوره از مسابقات اظهار کرد: این دوره از رقابت‌ها طبق قوانین و مقررات فدراسیون جهانی برگزار شد.

آهاب احمدی در ارتباط با مسیر‌های انتخابی توسط کمیته داوری، افزود: تمامی مسیر‌های انتخاب شده توسط کمیته داوران و مسئولین بوده و با استاندارهای بین‌المللی مطابقت داشته است.

وی با اشاره به اعتراض برخی از دوچرخه‌سواران به مسیرهای انتخاب شده، تصریح کرد: مسیرهای انتخابی براساس استانداردهای جهانی است و اعتراض دوچرخه‌سواران به این مسیرها تنها به دلیل عدم آمادگی کامل آنها بوده است.

وی خواستار آمادگی بیشتر دوچرخه‌سواران در زمان شرکت در اینگونه مسابقات شد و گفت: امیدواریم در دوره‌های بعدی برگزاری این دوره از مسابقات دوچرخه‌سواران با آمادگی بیشتری شرکت کنند تا شاهد اینگونه اعتراضات از سوی آنان نباشیم.

مسئول کمیته دوچرخه‌سواری کوهستان کشور افزود: فدراسیون و کمیته دوچرخه‌سواری کوهستان تمام توان خود را در بعد قهرمانی و قهرمان پروری به کار گرفته است.

حضور تیم ملی در مسابقات آسیایی اندونزی و ترکیه

احمدی از حضور تیم ملی دوچرخه‌سواری در مسابقات آسیایی اندونزی و ترکیه خبرداد و گفت: بعد از حضور در این دوره از مسابقات تیم ملی در مسابقات کشور لبنان حضور خواهد یافت.

در پایان رقابت‌های رشته کراس کانتری رده سنی بزرگسالان آقایان، پرویز مردانی و مهدی عباس‌زاده از تیم ترافیک تهران به ترتیب به مقام‌های اول و سوم دست یافتند و یوسف سیف‌زاده از تیم فولاد ماشین‌نکا مازندران نیز مقام دوم این دوره رقابت‌ها را از آن خود کرد.

در رده سنی جوانان کراس کانتری نیز کسری غیاثی از تیم مقاومت همدان عنوان نخست، مهدی عابدینی از تیم تفت یزد و امین ناروئی از تیم مقاومت همدان به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در پایان مسابقات رشته دانهیل رده سنی بزرگسالان دوچرخه‌سواران امین نجفی‌بزی، حسین زنجانی و امین تاکندی از تیم ترافیک تهران به ترتیب سکوهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته دانهیل جوانان آیدین سرافی از فولاد ماشین نکا مقام نخست، شاهو نصری‌کیا از شاهین سنندج در جایگاه دوم و داود رئیسی از تیم عقاب نیرو هوایی تهران رده سوم را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول