اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بشرویه خبر داد

اعزام تیم دوچرخه‌سواری بشرویه در مراسم بزرگداشت سعدی

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بشرویه از اعزام تیم دوچرخه‌سواری این شهرستان در مراسم سالروز بزرگداشت سعدی در روز یکم اردیبهشت‌ماه خبر داد.

اعزام تیم دوچرخه‌سواری بشرویه در مراسم بزرگداشت سعدی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری بشرویه، عباس جعفرزاده در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اعزام تیم دوچرخه‌سواری شهرستان بشرویه به مراسم بزرگداشت سعدی در شیراز اظهار داشت: این تیم، افتخار شهرستان بشرویه در مراسم بزرگداشت شاعر بزرگ ایران زمین سعدی خواهد بود و شورای شهر و شهرداری ضمن فراهم آوردن مقدمات، از هر کمکی به این تیم ورزشی در این زمینه مضایقه نخواهد کرد.

وی افزود: در این راستا از اعضای تیم دوچرخه سواری که در جلسه حضور دارند می‌خواهیم تا نمادی در آن همایش باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بشرویه ادامه داد: شورای شهر و شهرداری تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهد بست تا هماهنگی‌های لازم برای اسکان و اقامت تیم دوچرخه‌سواران در مسیر راه  صورت پذیرد.

سرمربی تیم دوچرخه‌سواری شهرستان بشرویه نیز ضمن تقدیر و تشکر از کلیه مسئولان که این تیم را حمایت می‌کنند، گفت: تیم شهرستان بشرویه فعالیت خود را از سال 1380 به صورت مقدماتی آغاز کرده و در سال 1388 فدراسیون دوچرخه‌سواری در شهرستان بشرویه با 9 نفر ورزشکار رکاب‌زن افتتاح و به کار خود ادامه می‌دهد.

عباس طاووسی در مورد برنامه تیم 9 نفره رکابزن که به منظور شرکت در همایش بزرگ سعدی در شیراز صورت خواهد گرفت، گفت: صبح روز چهارشنبه 23 فروردین‌ماه حرکت خود را از شهرستان بشرویه آغاز و مسیر یک‌هزار و 100 کیلومتری بشرویه به شیراز را طی مدت زمان 10 روز رکاب خواهیم زد.

وی یادآور شد: مسیر از ابتدای حرکت از بشرویه و از شهرستان‌های طبس، یزد، ابرکوه، سعادت‌شهر و مرودشت عبور کرده و در نهایت به شیراز خواهیم رسید.

محمدرضا شرکا، رئیس هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان بشرویه نیز طی گزارشی گفت: مهم‌ترین فعالیت‌های تیم در سال گذشته کسب مقام اول تیمی استان در سبک تایم تریل و کوهستان به میزبانی شهرستان بشرویه، شش مرحله رکاب زنی مسیر یک‌هزار و 100 کیلومتری بشرویه به شیراز، رکاب زنی بشرویه به کربلای معلی و حمل پرچم آستانه مقدس حسین بن موسی شهرستان طبس به کربلا و مسیر 450 کیلومتری بشرویه به مشهد مقدس تحت عنوان تور ثامن است.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول