اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور مناطق شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد خبر داد

راه‌اندازی ستادهای ایثارگران در 267 واحد دانشگاهی کشور

خبرگزاری فارس: معاون امور مناطق شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی ستادهای شاهد و ایثارگران در 267 واحد دانشگاهی کشور خبر داد.

راه‌اندازی ستادهای ایثارگران در 267 واحد دانشگاهی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محسن سوری بعدازظهر امروز در جمع دبیران ستادهای شاهد و ایثارگران منطقه سه دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی ستادهای شاهد و ایثارگران در 267 واحد دانشگاهی خبر داد و بیان داشت: از تیرماه 90 که بخشنامه مربوط به راه‌اندازی ستادهای اجرایی شاهد و ایثارگران به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور ابلاغ شده تاکنون 267 واحد دانشگاهی، این ستاد را تشکیل داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران 65 تا 70 درصد دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می‌کنند.

سوری تاکید کرد: به منظور ساماندهی امور آموزشی و تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی، وب سایت اداره کل شاهد و امور ایثارگران از آبان 90 راه اندازی شده و بیش از 70 واحد دانشگاهی با عضویت در سایت آخرین اطلاعات و اخبار حوزه فعالیت خود را در سایت قرار داده‌اند.

معاون امور مناطق شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری کرد به زودی با عضویت دیگر واحدها جدیدترین وضعیت تحصیلی و آموزشی فرزندان شاهد و ایثارگر در اختیار مسئولان برای برنامه‌ریزی قرار گیرد.

وی گفت: منطقه سه دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این امر پیشگام بوده و از مجموعه 17 واحد و مرکز آموزشی هشت واحد با عضویت در سایت، اطلاعات لازم را ارائه کردند.

معاون امور مناطق شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه تسهیل در امر نقل و انتقال فرزندان شاهد و ایثارگر، ارتقای سطح علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر، رفع مشکلات آموزشی و شناسایی دانشجویان نخبه و ممتاز را از برنامه‌ها و سیاست‌های اصلی اداره کل شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی ذکر کرد و گفت: تمام سعی ما بر آن است تا بانک اطلاعاتی جامع ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر ایجاد شود و با برنامه‌ریزی دقیق زمینه رشد و ارتقای علمی فرزندان شاهد و ایثارگر فراهم شود و در این راستا طرح استاد مشاور و طرح تقویت بنیه علمی فرزندان شاهد و ایثارگر از اولویت‌های ماست.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول