اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد واحد ساری:

دغدغه تحصیلی دانشجویان ایثارگر باید ویژه حل و فصل شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد واحد ساری گفت: دغدغه تحصیلی دانشجویان ایثارگر باید ویژه حل و فصل شود.

دغدغه تحصیلی دانشجویان ایثارگر باید ویژه حل و فصل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، کیومرث نیازآذری ظهر امروز در جمع دبیران ستادهای شاهد و ایثارگران منطقه سه دانشگاه آزاد اسلامی، ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی را مورد تاکید قرار داد.

وی گفت: ما مدیون و مرهون شهدا و ایثارگران هستیم و پیگیری امور آموزشی و پرورشی فرزندان شاهد و ایثارگر افتخاری بزرگ برای ماست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز مازندران تصریح کرد: شما دبیران ستادهای اجرایی شاهد و ایثارگران واحدهای دانشگاهی و همه ما وظیفه داریم زمینه را به گونه‌ای فراهم کنیم که دانشجویان شاهد و ایثارگر دغدغه تحصیلی نداشته باشند

نیازآذری اضافه کرد: همه ما در قبال خون مطهر شهدا و ایثار و جانفشانی ایثارگران مدیون هستیم و امیدوارم مسئولان دانشگاه با ارتباط قوی و مستمر با دانشجویان شاهد و ایثارگر مشکلات آموزشی، عاطفی و روانی آنان را شناسایی و با مشاوره منطقی و همدلی برطرف کنند.

وی ابراز امیدواری کرد فرزندان شاهد و ایثارگر اهتمام و جدیت خود را در تحصیل علم و دانش داشته باشند و به عنوان گنجینه‌های ارزشمند ادامه دهنده راه پدرانشان باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری آینده را آینده دانش محور و دانایی محور خواند و تاکید کرد: امیدواریم فرزندان شاهد و ایثارگر با تلاش بیشتر و همت مضاعف در عرصه‌های علم و دانش همچون پدرانشان که در آسمان ایثار و فداکاری خوش درخشیدند بدرخشند و سنگرهای علم و دانش را با تولید علم و اختراعات و نوآوری های خود زینت ببخشند.

این مسئول در پایان بر ایجاد رقابت سازنده بین دانشجویان شاهد و ایثارگر، برنامه‌ریزی و نظارت برای اجرای طرح تقویت بنیه علمی ایثارگران و شاهد، تکریم و تجلیل از دانشجویان ایثارگر و شاهد و بهره گیری از تمام ظرفیت های قانونی برای حل مشکلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر تاکید کرد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول