اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس:

باید جوانان با سیره فاطمی آشنا شوند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: باید بیش از پیش جوانان با سیره فاطمی آشنایی پیدا کنند.

باید جوانان با سیره فاطمی آشنا شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، خیرالله شریفی عصرامروز در آیین افتتاحیه نمایشگاه فاطمیون اظهار داشت: به مناسبت ایام شهادت دخت نبی اکرم (ص) برای تداعی گوشه‌ای از مظلومیت خانم فاطمه زهرا (س) بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس با همکاری معاونت دانشجویی این دانشگاه و پایگاه ولایت اقدام به برپایی نمایشگاه فاطمیون در این دانشگاه کرده است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه گوشه‌هایی از غربت قبرستان بقیع، بیت‌الاحزان محل عبادت بی‌بی دو عالم خانم فاطمه زهرا (س) و جهیزیه آن حضرت، چاه حضرت علی (ع)، کوچه‌های بنی‌هاشم و درب سوخته حضرت علی (ع) تداعی و با فضاسازی معنوی در معرض دید عموم مردم و دانشجویان قرار گرفته است.

این مسئول ادامه داد: همچنین خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) و چکیده‌ای از سیره زندگی امامان معصوم(ع) با نصب پوسترهایی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

شریفی اظهار داشت: از نظر شرعی مصرف مشروبات الکلی حرام و انسان را مست می‌کند و از نظر اخلاقی قدرت، ثروت و علم اگر با اخلاص همراه نباشد انسان را مست می‌کند.

شریفی افزود: علل پیشامد بعضی از اتفاقات در طول تاریخ مستی قدرت بوده که عاملان شهادت خانم فاطمه زهرا نیز در آن زمان مست قدرت بوده‌اند.

وی در رابطه با علم همراه با اخلاص اظهار داشت: اگر علم انرژی هسته‌ای در جهت صلح‌آمیز بودن به کار گرفته شود اخلاص علم، ولی اگر این علم در جهت کشتار به کار گرفته شود مستی علم به همراه خواهد داشت.

شریفی در مورد مشکلاتی که امروز در دنیا وجود دارد، بیان کرد: امروز برخی از کشورها می‌خواهند به لبنان یا فلسطین حمله کنند که این موضوع نشان‌دهنده این مسئله است سران کشورها مست قدرت شده‌اند. 

این نمایشگاه تا ششم اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت 8 صبح تا ساعت 14 برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

 انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول