اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای شرکت در مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا

تیم گیتی‌پسند فردا عازم تایلند می‌شود

خبرگزاری فارس: تیم والیبال بانوان گیتی‌پسند برای شرکت در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا که نخستین تجربه برون‌مرزی این تیم به شمار می‌آید، فردا عازم تایلند می‌شود.

تیم گیتی‌پسند فردا عازم تایلند می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات جام باشگاه‌های زنان آسیا از دوم اردیبهشت‌ماه سال جاری به میزبانی تایلند آغاز می‌شود.

تیم والیبال گیتی‌پسند با قهرمانی در لیگ برتر به عنوان نماینده ایران سهمیه شرکت در این مسابقات را کسب کرده و فردا عازم تایلند می‌شود.

تیم گیتی‌پسند اصفهان با قهرمانی در لیگ برتر به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های والیبال زنان آسیا شرکت می‌کند.

گیتی‌پسند در این رقابت‌ها با تیم‌هایی از میانمار، تایلند، ژاپن و ویتنام هم‌گروه شده است که به جز تیم میانمار که برای نخستین بار در این مسابقات شرکت کرده، سایر تیم‌ها تجربه آسیایی دارند.

تیم والیبال بانوان گیتی‌پسند در نخستین دیدار خود با قرعه استراحت رو به رو شد و قرار است روز یک‌شنبه هفته‌ آینده نخستین دیدار خود را مقابل تیم والیبال میانمار انجام دهد.

سرمربی تیم والیبال بانوان گیتی‌پسند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با ابراز رضایت از تمرین‌هایی که تیمش پشت سر گذاشته است، افزود: با وجودی که نخستین حضور در این رقابت‌ها را تجربه می‌‌کنیم، اما در این مسابقات برای قرار گرفتن در جمع شش تیم برتر تلاش می‌کنیم.

راحله آرا افزود: تا پیش از اعزام به تایلند در اصفهان تمرین می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم نتیجه‌ مطلوبی را در این رقابت‌ها کسب کنیم.

وی با اشاره به نخستین تجربه آسیایی گیتی‌پسند بیان داشت: در حال حاضر آن طور که باید به عملکرد ما در این رقابت‌ها امیدی وجود ندارد، اما من به بازیکنانم گفته‌ام که ما خود باید این اعتماد را جلب کنیم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول