اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

جوانان انقلابی باید در عرصه‌های مدیریت اجتماعی ورود کنند

خبرگزاری فارس: معاون امور پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: برای مدیریت جامعه امروز باید کار تشکیلاتی انجام دهیم و این امر سبب ورود جوانان ولایتی، انقلابی و مکتبی به عرصه‌های مدیریت اجتماعی است.

جوانان انقلابی باید در عرصه‌های مدیریت اجتماعی ورود کنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، عبدالله رئیسی پیش از ظهر امروز در مراسم برگزاری گفتمان دینی که در مدرسه علمیه فاطمیه خورموج برگزار شد، اظهار داشت: مشاور خوب باید همدلی، توانایی ارتباط، یکپارچگی و انسجام اخلاقی و خودآگاهی در او وجود داشته باشد.

معاون امور پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: نقش جوانان در بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی باید پررنگتر از این که است باشد زیرا جوانان متعهد به اسلام و ولایت برای نظام اسلامی ارزشمند هستند.

وی یادآور شد: مشاوران جوان امروز باید به گونه‌ای در کنار مدیران جوان قرار بگیرند که بتوانند اصول مدیریتی را خوب فرا گیرند و مشاور باید  ایمان به خدا، مرتب بودن وضع ظاهری، رعایت نظم و رازدار باشد.

معاون امور پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: برای مدیریت جامعه امروز باید کار تشکیلاتی انجام دهیم و این امر سبب ورود جوانان مخلص، ولایتی، انقلابی و مکتبی به عرصه‌های مدیریت اجتماعی است.

رئیسی افزود: در زمینه مسائل فرهنگی باید به مسائل و مباحث مختلفی پرداخته شود تا توازن و نسبت معقولی بین جنبه‌های مختلف نیازهای روحی و فکری مخاطبان برقرار شود و این امر جز در سایه انجام آموزش‌های کیفی و پژوهش‌های کاربردی محقق نمی‌شود.

رئیسی مبلغان و روحانیان را سفیران واقعی معنویت و شریعت دانست و افزود: انتظار می‌رود که روحانیان مستقر، با تبیین اندیشه‌های واقعی دینی، و تشویق نوجوانان و جوانان به شرکت در دوره‌های آموزشی و داشتن روحیه پژوهشی، آنها را آماده پذیرش و انجام مطلوب مسئولیت‌های آینده در جامعه کنند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول