اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی:

45 درصد جمعیت کشور بیمه تامین اجتماعی هستند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: بیش از 45 درصد جمعیت کشور زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.

45 درصد جمعیت کشور بیمه تامین اجتماعی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، محمد پارسا ظهر امروز در مراسم افتتاح شعبه اقماری اداره تامین اجتماعی بخش حویق تالش با اشاره به جایگاه و نقش تامین اجتماعی در کشور اظهار داشت: بالغ بر 32 میلیون نفر از جمعیت ایران زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که این آمار حدود 45 درصد جمعیت کشور را شامل می‌شود.

این مسئول، خدمت رسانی به مردم را اصلی‌ترین وظیفه سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد و افزود: با توجه به پیر شدن جمعیت کشور هر ساله بین 60 تا 70 هزار نفر جمعیت مستمری بگیران کشور افزوده می‌شود.

وی، هزینه تامین پرداخت مستمری‌های سازمان مذکور را بالا دانست و تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی برای پرداخت این هزینه‌ها از نقدینگی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی «شستا» استفاده می‌کند که با هدف پشتیبانی از سازمان تامین اجتماعی تاسیس شده است.

پارسا، افتتاح شعبه اقماری تامین اجتماعی در بخش حویق را در راستای آسایش و راحتی مردم در دسترسی آسان به تامین اجتماعی در اقصی نقاط کشور ذکر کرد و گفت: این شعبه در ساختمانی به مساحت 65 مترمربع و با صرف هزینه‌ای بالغ بر 50 میلیون ریال از محل اعتبارات سازمان تامین اجتماعی احداث شده است.

به گزارش فارس، در مراسم افتتاح شعبه تامین اجتماعی حویق محمد حسین شهدی‌نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان و جمعی از مسئولان تالش حضور داشتند.

بخش حویق تالش با دارا بودن حدود 40 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری شمال شهر تالش بین دو شهرستان آستارا و تالش قرار دارد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول