اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل درمان تامین اجتماعی مازندران خبر داد

مراجعه 19 میلیونی به مراکز درمانی تامین اجتماعی در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل درمان تامین اجتماعی مازندران با اشاره به 30 هزار بستری در سال گذشته بیان داشت: به همین نسبت، در مراکز طرف‌های قرارداد 14 میلیون نفر مراجعه بوده و در مجموع 19 میلیون مراجعه به مراکز درمانی داشته‌ایم.

مراجعه 19 میلیونی به مراکز درمانی تامین اجتماعی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد خورشیدی عصر امروز در آیین نکوداشت کارکنان ماما و پرستار مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران در سالن اجتماعات آب منطقه‌ای استان اظهار داشت: 52 درصد از جمعیت استان، زیرپوشش تامین اجتماعی هستند.

وی با بیان اینکه در سال 90 بیش از 5 میلیون و 250 هزار نفر مراجعه سرپایی به مراکز درمانی داشتند، تصریح کرد: تعداد مراجعان به مراکز درمانی سال 90 نسبت به سال قبل از آن افزایش 20 درصدی داشته است.

خورشیدی با اشاره به 30 هزار بستری در سال گذشته بیان داشت: به همین نسبت، در مراکز طرف‌های قرارداد 14 میلیون نفر مراجعه بوده و در مجموع 19 میلیون مراجعه به مراکز درمانی داشته‌ایم.

وی با اشاره به 120 هزار پرونده بستری بیمه شدگان در سال گذشته، یادآور شد: 180 میلیارد تومان برای بیمه شدگان هزینه شده است که بخش عمده‌ای از این هزینه مربوط به پرداختی‌های ما به طرف‌های قرارداد است.

این مسئول با بیان اینکه برای طرف‌های قرارداد بیمه‌شدگان، 50 میلیارد تومان پرداخت شد، ادامه داد: بقیه هم با مصوبه اخیر دولت، پرداخت می‌شود.

خورشیدی با اشاره به اینکه بیش از 7.5 میلیارد تومان هزینه خرید تجهیزات شده است، افزود: بیش از 22 میلیارد تومان هم هزینه دارو شده است.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه پروژه پلی کلینیک آمل پیشرفت 85 درصدی دارد، تصریح کرد: امیدواریم  پروژه تنکابن را در دهه فجر افتتاح کنیم.

وی با اشاره به اینکه دو پروژه مهم در سال 91 داریم، بیان داشت: اصلی‌ترین پروژه ما، پروژه جراحی قلب باز است که دیروز پیگیر برگزاری مناقصه و انتخاب کارفرمای جدید بودیم و پروژه دیگر هم امیدواریم با شرکت خانه‌سازی تامین اجتماعی بتوانیم به جایی برسانیم.

این مسئول با بیان اینکه طرح ساماندهی بستری بازنشستگان را دو سال است که پیگیری می‌کنیم، اضافه کرد: در دو سال اخیر 467 نفر از بازنشستگان بدون هزینه حتی یک ریال، درمان شده‌اند.

در این مراسم از پرستاران و ماماهای نمونه مراکز درمانی استان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول