اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی فهرج خبر داد

توزیع کتاب "آشنایی با دوستان پرخطر" در مدارس فهرج

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی فهرج گفت: دانش‌آموزان مدارس مقطع ابتدایی فهرج با بیماری‌های مشترک بین دام و انسان آشنا و کتاب "آشنایی با دوستان پرخطر" در مدارس این شهرستان توزیع شد.

توزیع کتاب "آشنایی با دوستان پرخطر" در مدارس فهرج

مهدی بمان‌دشتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در فهرج اظهار داشت: به منظور آشنایی بیشتر دانش‌آموزان مدارس ابتدایی شهرستان فهرج کتاب آشنایی با دوستان پر خطر بین دانش‌آموزان مدارس ابتدایی شهرستان فهرج توزیع شد.

وی افزود: در این کتاب دانش‌آموزان با بیماری‌های مشترک انسان و دام، ماهی، بیماری‌های مشترک دام‌های سبک و سنگین و انسان و بیماری‌هایی که از طریق فرآورده‌های دامی به انسان منتقل می‌شود، آشنا شدند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج بیان داشت: در این کتاب دانش‌آموزان با رنگ‌آمیزی کتاب با بیماری‌های مشترک انسان و دام آشنا شده و در پایان مطالعه کتاب دانش‌آموزان نقاشی‌های خود را به اداره کل دامپزشکی استان ارسال می‌کنند که به بهترین آثار جوایزی اهدا می‌شود.

بمان‌دشتی افزود: در راستای آموزش دانش‌آموزان کلاس‌های آشنایی با بیماری‌های مشترک  انسان و دام یک دوره کلاس‌های آموزشی در مدارس شهرستان فهرج برگزار شده که تاکنون با استقبال دانش‌آموزان این منطقه روبه‌رو شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول